ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს წაკითხული ტექსტის გააზრება, -შეჯამება, დასკვნის გაკეთება,
პერსონაჟებზე საუბარი.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
ვისაუბროთ წაკითხულის შესახებ!-რა
პრობლემა წამოიჭრა? როგორ გადაწყდა? ასე
რატომ მოიქცა პერსონაჟი? რა ვისწავლეთ მნიშვნელოვანი?
|
წინასწარ
მომზადებული საკითხავი
|
2
|
გამოხატე ვიზუალურად, ნახატით.
|
სახატავი
ქარალდი, ფერადი ფანქრები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-30.10
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
გამოწეროს მარტივი
სიტყვები;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
გამოვწეროთ
სიტყვები ნიმუშის მიხედვით
|
ფურცლები,
კალამი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
ჩასვას სიტყვაში
გამოტოვებული ასოები;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
3
|
რა ასო დაიკარგა?-ვარჯიში
ნაკლული სიტყვის ასოებით შევსებაში;
|
წინასწარ
მომზადებული სავარჯიშო, ფურცელი, კალამი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2
.02
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს
მარტივი სიტყვებისა და
წინადადებების წიგნიდან გადაწერა.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
6
|
რა გესმის, როგორ
ჩავწეროთ?-მარტივი წინადადებების კარნახით წერა;
|
ფურცელი,
კალამი.
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
ვარჯიში კარნახით
სიტყვების დაწერაში.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
3
|
სავარჯიშო-დაწერე სიტყვები.
|
წინასწარ
მომზადებული სავარჯიშო
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
სურათის ქვეშ დაწეროს მისი აღმნიშვნელი სიტყვა;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
5
|
რა დავწეროთ ნახატის
ქვეშ?-ნახატის ქვეშ უნდა დაწეროს მარტივი სიტყვა;
|
სხვადასხვა
საგანთა ნახატები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
მარტივი საყრდენების დახმარებით
შეადგინოს წინადადება და დაწეროს;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
7
|
შეადგინე
წინადადებები და დაწერე!
|
ფურცელი,
კალამი, წინასწარ შედგენილი საყრდენები;
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-30.10
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: რიცხვები
და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და
რაოდენობები
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეისწავლოს რიცხვთა ნუმერაცია- ასეული
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
დავთვალოთ,
რამდენია?-ვარჯიში საგნების დათვლაში;
|
სათვლელები
-კუბიკები, ჩხირები,სხვადასხვა საგნები...
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და
რაოდენობები
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
ერთმანეთს შეადაროს
რიცხვები და რაოდენობები 20-ის ფარგლებში;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
3
|
რა არის ოცეული?-რიცხვებისა და რაოდენობების შედარება ოცის ფარგლებში
|
სათვლელი
საგნები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2
.02
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: რიცხვები
და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და
რაოდენობები
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
ერთმანეთს შეადაროს
რიცხვები და რაოდენობები 100 -ის ფარგლებში;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
3
|
რა არის ასეული?-რიცხვებისა და რაოდენობების შედარება 100-ის ფარგლებში
|
სათვლელი
საგნები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: რიცხვები
და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და
რაოდენობები
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს შეკრებისა და
გამოკლების მარტივი მოქმედებების შესრულება ოცის ფარგლებში და შესრულებული მოქმედებების
დემონსტრირება, მაგ: რიცხვით ღერძზე, სათვლელი საგნებით...
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
4
|
შეასრულე მოქმედებები!-ვარჯიში რიცხვებზე
მოქმედებების შესრულებაში ოცის
ფარგლებში;
|
საყრდენები-სათვლელი
საგნები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4
.05
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: რიცხვები
და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და
რაოდენობები
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს მარტივი
ამოცანის გააზრება და შეკრება-გამოკლების შესაბამისი მოქმედების შესრულება;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
ამოვხსნათ ამოცანა!-ვარჯიში
მარტივი მათემატიკური ამოცანების
პირობის წაკითხვაზე.
|
ფურცელი,
კალამი.
|
1
|
ამოვხსნათ ამოცანა!-ვარჯიში
მარტივი მათემატიკური ამოცანების
ამოხსნაზე.
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: რიცხვები
და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და
რაოდენობები
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს რიცხვების გაორმაგება, განახევრება
და შესრულებული მოქმედებების დემონსტრირება.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
სავარჯიშოები-გააორმაგე
და გაანახევრე რიცხვები!
|
სათვლელი
საგნები-კუბიკები, საგნები...
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-30.10
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი
სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს
გარემოში, დააკვირდეს ბუნების
მოვლენებს, და აღწეროს.
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
დააკვირდეს ცოცხალ
ორგანიზმებს, -სურათებზე, ნახატებზე, გარემომცველ გარემოში და გამოხატოს
ინტერესი;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
გამოიცანი,
რა არის?-მასწავლებელი მიუთითებს გარკვეულ ორგანიზმებზე, მოსწავლე გამოიცნობს;
|
ნახატები,
სურათები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი
სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს
გარემოში, დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს
და აღწეროს.
|
მოკლევადიანი მიზანი
შეძლოს ცოცხალი
ორგანიზმების მარტივად აღწერა;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
2
|
დაახასიათე,
როგორია?-მოსწავლე გარკვეული ნიშნებით ახასიათებს-მაგალითად: ადამიანს,
ცხოველს...
|
ნახატები,
სურათები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2
.02
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი
სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს
გარემოში, დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს
და აღწეროს.
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს ბუნების
მოვლენების აღწერა, მაგ: წვიმა, თოვლი...
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
3
|
დააკვირდი ბუნების მოვლენებს და
აღწერე,-მოსწავლე აღწერს უნების მოვლენებს, მაგალითად, წვიმას, თოვლს...
|
ადამიანური
რესურსი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი
სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს
გარემოში, დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს
და აღწეროს.
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს სეზონურ
ცვლილებებზე საუბარი.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
საუბარი, მულტფილმების
ჩვენება, დაკვირვება ბუნებაზე და
სეზონური ცვლილებების აღწერა.
|
წიგნები,
ნახატები, მულტფილმები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4
.05
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი
სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს
გარემოში, დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს
და აღწეროს.
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს საუბარი
ცხოველთა შორის მსგავსებაზე, განსხვავებაზე, მათ ქცევებზე...
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
5
|
რა მსგავსებაა? რა განსხვავება? რა ქცევები ახასიათებთ?
|
ნახატები,
მულტფილმები, მაგალითები...
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი
სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს
გარემოში, დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს
და აღწეროს.
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს დაკვირვება
მცენარის ზრდა-განვითარებაზე
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
5
|
სავარჯიშოები-რა მცენარეა? რა
ჰქვია მის ნაწილებს? როგორ იზრდება?
|
ცოცხლი
ბინება, ვოდეოფილმები, ნახატები...
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-30.10
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ადამიანი
და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
|
მოსწავლეს
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა, პირადი
ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;
|
მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
შევადგინოთ დღის რეჟიმის და ვისაუბროთ მისი შესრულების მნიშვნელობაზე.
|
ადამიანური რესურსი, რვეული, კალამი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ადამიანი
და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
|
მოსწავლეს
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი
ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;
|
მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
საუბარი, მულტფილმების ჩვენება, მაგალითები,-როგორ
უნდა დავიცვათ უსაფრთხოების წესები;
|
ადამიანური რესურსი, მულტფილმები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2
.02
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ადამიანი
და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
|
მოსწავლეს
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი
ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;
|
მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
საუბრები,
მაგალითები,-როგორ იქცევი თანაკლასელებთან თამაშის დროს?
|
ადამიანური რესურსი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება: ადამიანი
და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
|
მოსწავლეს
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.პირადი ჰიგიენისა და
უსაფრთხოების წესების დაცვა;
|
მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
3
|
აღწერე გარემო ჩვენს ირგვლივ.
|
ადამიანური რესურსი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4
.05
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ადამიანი
და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
|
მოსწავლეს
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა, პირადი
ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა, ორიენტირება ლოკალურ გარემოში.
|
მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
4
|
რა
მიმართულებით რა არის? სახლისა და სკოლის მისამართის შესწავლა...
|
ადამიანური რესურსი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ადამიანი
და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
|
მოსწავლეს
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი
ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;
|
მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
6
|
სავარჯიშოები-მოვაწესრიგოთ გარემო ჩვენს ირგვლივ,
დავიცვათ ჰიგიენის წესები, ვიკვებოთ ჯანსაღი პროდუქტებით.
|
ადამიანური რესურსი
ვიდეოფილმები, ნახატები...
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
გრძელვადიანი
მიზანი: ზეპირმეტყველება: მოსწავლეს
შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში, შეუძლია აქტიური
ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში;
მოკლევადიანი
მიზნები
|
თვე
20.09-
31.10
|
თვე
1.11-
8.12
|
თვე
11.12
2 .02
|
თვე
5.02
23.03
|
თვე
26.03
4 .05
|
თვე
7.05
8.06
|
|
1
|
ებმება ჩემთან საუბარში,, პასუხობს ჩემ მიერ დასმულ შეკითხვებს;
|
დაძლია-ჩემთან
საუბარში თამამად ებმება,
ზოგჯერ
მისი საუბარი გაუმართავია, თუმცა გასაგები.
|
|||||
2
|
თანაკლასელებთან საუბრობს თავაზიანად,
-მშვიდი ხმით, მკაფიოდ;
|
ვერ
დაძლია-ზოგჯერ თანაკლასელებს უხეშად და გაუგებრად ელაპარაკება, უყვირის...
|
დაძლია,
-თანაკლასე
ლებს
უფრო თავაზიანად ელაპარაკება.
|
||||
3
|
იყენებს აქტიურ ლექსიკას და ავიტარებს ლექსიკურ
მარაგს.
|
დაძლია-მისი
ლექსიკური მარაგი ნელა, მაგრამ სისტემატურად ვითარდება.
|
|||||
4
|
ისმენს მცირე ზომის მარტივ ტექსტებს და გამოხატავს თავის
დამოკიდებულებას წაკითხულისადმი,-მომეწონა, არ მომეწონა;
|
დაძლია-შეუძლია
თქვა, რა მოეწონა, მაგრამ ვერ ხსნის, რატომ.
|
|||||
5
|
უყურებს მოკლე
მულტფილმებს და ცდილობს, გადმოსცეს მისი შინაარსი;
|
ბოლომდე
ვერ დაძლია-შეუძლია უყუროს მულტფილმს 10-15 წუთის განმავლობაში, მერე ბეზრდება და თამაშს
იწყებს. ნანახზე საუბარი შეუძლია, თუმცა გაუმართა
ვი
მეტყველებით.
|
ბოლომდე
ვერ დაძლია-ნანახის შინაარსის გადმოცემა საკმაოდ უჭირს.
|
||||
6
|
ცდილობს, მეტყველების დროს გამოხატოს საკუთარი ემოციები,
-(სიხარული, წყენა), გამოხატავს წინადადებე
ბის მოდალობებს-თხრობითი, კითხვითი და ძახილის წინადადებე
ბის მართებულად წარმოთქმა.
|
ნაწილობრივ
დაძლია-ემოციებს ზოგჯერ არაადეკვატურად გამოხა
ტავს,
წინადადებების მოდალობებში უჭირს ძახილის წინადადებების სათანა
დოდ
წარმო
თქმა.
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
გრძელვადიანი მიზანი: შეძლოს
მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი
მიზნები
|
თვე
20.09-
31.10
|
თვე
1.11-
8.12
|
თვე
11.12
2 .02
|
თვე
5.02
23.03
|
თვე
26.03
4 .05
|
თვე
7.05
8.06
|
|
1
|
შეძლოს წიგნში მუშაობა;
|
ნაწილობრივ
დაძლია-იცის წიგნის სტრუქტურა, თუმცა ზოგჯერ დაუდევრად იქცევა და არ იყენებს.
|
დაძლია-შეუძლია
გამოიყენოს.
|
||||
2
|
შეძლოს ტექსტიდან მარტივი სიტყვების ამოკითხვა;
|
დაძლია-მარტივ
სიტყვებს გამართულად კითხულობს.
|
|||||
3
|
შეძლოს სიტყვების
დამარცვლა;
|
დაძლია-ნებისმიერ
სიტყვას თავისუფლად მარცვლავს;
|
|||||
4
|
შეძლოს მცირე
ზომის, მარტივი წინადადებების
ამოკითხვა.
|
დაძლია-მცირე
ზომის, მარტივ წინადადე
ბებს
თავისუფ
ლად
კითხუ
ლობს.
|
|||||
5
|
შეძლოს წაკითხული ტექსტის გაგება,-სად? რა? ვინ? შეკითხვების
დახმარებით.
|
დაძლია-მარტივი,
მისთვის საგანგე
ბოდ
დიფერენ
ცირებული
ტექსტის გაგება შეუძლია.
|
|||||
6
|
შეძლოს წაკითხული ტექსტის გააზრება, -შეჯამება, დასკვნის გაკეთება,
პერსონაჟებზე საუბარი.
|
დაძლია-დიფერენცირებილი,
რამდენიმეწინადადებიანი ტექსტის გააზრება შეუძლია.
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
გრძელვადიანი მიზანი:
შეძლოს მარტივი ტექსტის გამოწერა,
მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი
მიზნები
|
თვე
20.09-
31.10
|
თვე
1.11-
8.12
|
თვე
11.12
2 .02
|
თვე
5.02
23.03
|
თვე
26.03
4 .05
|
თვე
7.05
8.06
|
|
1
|
გამოწეროს მარტივი სიტყვები;
|
დაძლია-მარტივ
სიტვებს აკურატულად წერს.
|
|||||
2
|
ჩასვას სიტყვაში
გამოტოვებუ
ლი ასოები;
|
დაძლია-შეუძლია
ასოებით ნაკლული სიტყვების შევსება.
|
|||||
3
|
შეძლოს მარტივი სიტყვებისა
და წინადადებე
ბის წიგნიდან გადაწერა.
|
დაძლია-წიგნიდან
და დაფიდან მარტივი, მოკლე ტექსტის გადაწერა შეუძლია.
|
|||||
4
|
ვარჯიში კარნახით
სიტყვების დაწერაში.
|
დაძლია-მოკლე
და მარტისიტყვებს კარნახით წერს-შეზღუდული რაოდენობით.
|
|||||
5
|
სურათის ქვეშ დამოუკიდებ
ლად დაწეროს მისი აღმნიშვნელი სიტყვა;
|
დაძლია-საგნის
აღმნიშვ
ნელ
სიტყვებს დამოუკიდებლად წერს. სურათის წერილო
ბით
აღწერა არ შეუძლია, თუნდაც ერთი წინადადებით.
|
|||||
6
|
მარტივი საყრდენების
დახმარებით შეადგინოს წინადადება და დაწეროს;
|
ვერ
დაძლია-მისი წერითი უნარი შემოიფარგლება მხოლოდ გადაწე
რით
და მარტივი სიტყვების დამოუკიდებლად წერით.
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: მათემატიკა
გრძელვადიანი მიზანი:
შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და რაოდენობები
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი
მიზნები
|
თვე
20.09-
31.10
|
თვე
1.11-
8.12
|
თვე
11.12
2 .02
|
თვე
5.02
23.03
|
თვე
26.03
4 .05
|
თვე
7.05
8.06
|
|
1
|
სწავლობს
რიცხვთა ნუმერაციას.
|
დაძლია-იცის
რიცხვთა ნუმერაცია 100-ს ფარგლებში.
|
|||||
2
|
ერთმანეთს შეადაროს
რიცხვები და რაოდენობები 20-ის ფარგლებში;
|
დაძლია-რიცხვებს
ადარებს 20-ის ფარგლებში.
|
|||||
3
|
ერთმანეთს შეადაროს
რიცხვები და რაოდენობები 100-ის ფარგლებში;
|
ბოლომდე
ვერ დაძლია, -რიცხვებს ითვლის, მაგრამ 20-ზემოთ შედარება საკმაოდ გაუჭირდა.
|
დაძლია-შეუძლია
ოცს ზემოთ რიცხვების შედარებაც.
|
||||
4
|
შეძლოს შეკრებისა და
გამოკლების მარტივი მოქმედებების შესრულება ოცის ფარგლებში და შესრულებუ
ლი მოქმედებების
დემონსტრირება, მაგ: რიცხვით ღერძზე, სათვლელი საგნებით...
|
დაძლია-შეუძლია
ოცის ფარგლებში შეკრება-გამიკლება, თუმცა
უყურადღებობის გამო ხშირად უშვებს შეცდო
მებს.
|
|||||
5
|
ამოვხსნათ ამოცანა!-ვარჯიში მარტივი მათემატიკური
ამოცანების
ამოხსნაზე.
|
ვერ
დაძლია-დამოუკიდებლად ვერ გაიაზრებს ამოცანის პირობას.
|
ვერ
დაძლია-ამოცანის პირობას ყურადღებით არ კითხუ
ლობს.
|
||||
6
|
შეძლოს რიცხვების გაორმაგება, განახევრება და შესრულებუ
ლი მოქმედებების დემონსტრირება.
|
დაძლია,
მაგრამ საკმაოდ ხშირად უშვებს შეცდო
მებს.
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი: შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ
ორგანიზმებს გარემოში, დააკვირდეს ბუნების
მოვლენებს, და აღწეროს.
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი
მიზნები
|
თვე
20.09-
31.10
|
თვე
1.11-
8.12
|
თვე
11.12
2 .02
|
თვე
5.02
23.03
|
თვე
26.03
4 .05
|
თვე
7.05
8.06
|
|
1
|
დააკვირდეს ცოცხალ
ორგანიზმებს, -სურათებზე, ნახატებზე, გარემომცველ გარემოში და გამოხატოს
ინტერესი;
|
დაძლია-შეუძლია
ცოხალი და არაცოცხალი ბუნების გამიჯვნა, ცოცხალი ორგანიზმების დასახელება.
|
|||||
2
|
შეძლოს ცოცხალი
ორგანიზმების მარტივად აღწერა;
|
ნაწილობრივ
დაძლია-შეუძლია მხოლოდ ერთი ან ორი ნიშნით აღწერა. მაგალითად: დიდია.
|
|||||
3
|
შეძლოს ბუნების
მოვლენების აღწერა, მაგ: წვიმა, თოვლი...
|
დაძლია-შეუძლია
დაასახელოს ბინების მოვლენები და ერთ-ორი ნიშნით აღწეროს.
|
|||||
4
|
საუბარი, მულტფილმების ჩვენება, დაკვირვება ბუნებაზე და სეზონური ცვლილებების
აღწერა.
|
ვერ
დაძლია-სეზონურ ცვლილებებზე და ბუნების მოვლენებზედამოუკიდებლად საუბარი არ
შეუძლია, შეუძლია მიპასუხოს დასმულ შეკითხვებზე.
|
დაძლია,
-შეუძლია აღწერა -(თუმცა საჭიროებს დახმარე
ბას-შეკითხ
ვებს).
|
||||
5
|
შეძლოს საუბარი
ცხოველთა შორის მსგავსებაზე, განსხვავებაზე, მათ ქცევებზე...
|
დაძლია
ნაწილო
ბრივ-მსგავსებას
და განსხვავებას ამჩნევს, მაგრამ ამაზე ვერ საუბრობს.
|
|||||
6
|
სავარჯიშოები-რა
მცენარეა? რა ჰქვია მის ნაწილებს? როგორ
იზრდება?
|
დაძლია
ნაწილობრვ-ხვდება, მაგრამ ამაზე საუბარი უჭირს.
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი: მოსწავლეს
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი
ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი
მიზნები
|
თვე
20.09-
31.10
|
თვე
1.11-
8.12
|
თვე
11.12
2 .02
|
თვე
5.02
23.03
|
თვე
26.03
4 .05
|
თვე
7.05
8.06
|
|
1
|
შევადგინოთ დღის
რეჟიმის
და ვისაუბროთ მისი შესრულების მნიშვნელობა
ზე.
|
დაძლია ნაწილობრივ-
ნებისყოფა
არ ჰყოფნის, რომ დღის რეჟიმი დაიცვას, თუმცა იცის, რომ მისი დაცვა მნიშვნელოვა
ნია.
|
|||||
2
|
საუბარი, მულტფილმების ჩვენება,
მაგალითები,-როგორ უნდა დავიცვათ უსაფრთხოე
ბის წესები;
|
დაძლია-გააზრებული
აქვს უსაფრთხოების წესები.
|
|||||
3
|
საუბრები,
მაგალითები,-როგორ იქცევი თანაკლასელებთან თამაშის დროს?
|
დაძლია
ნაწილობრივ-თანაკლასელებთან თამაშის დროს
უსაფრთხოე
ბის
წესები გააზრებული აქვს.თუმცა ცელქობის გამო მას ზოგჯერ არღვევს და თანაკლასე
ლებს
უხეშად ექცევა.
|
|||||
4
|
აღწერე გარემო ჩვენს
ირგვლივ.
|
დაძლია
ნაწილო
ბრივ-ესაჭიროება
საყრდე
ნი
-შეკითხვე
ბი.
|
|||||
5
|
რა მიმართულებით რა არის? სახლისა და სკოლის
მისამართის შესწავლა...
|
დაძლია-
იცის სკოლისა და სახლის მისამართი,
სკოლაში
ორიენტირება არ უჭირს.
|
|||||
6
|
სავარჯიშოები-მოვაწესრიგოთ
გარემო ჩვენს ირგვლივ, დავიცვათ ჰიგიენის წესები, ვიკვებოთ ჯანსაღი პროდუქტე
ბით.
|
დაძლია
ნაწილო
ბრივ-გააზრებული
აქვს, მაგრამ ხშირად აღვევს.
|
No comments:
Post a Comment