ი ს გ - გაგრძელება


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს  წაკითხული ტექსტის  გააზრება, -შეჯამება, დასკვნის გაკეთება, პერსონაჟებზე საუბარი.


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი

1
ვისაუბროთ წაკითხულის შესახებ!-რა პრობლემა წამოიჭრა? როგორ გადაწყდა? ასე  რატომ მოიქცა პერსონაჟი? რა ვისწავლეთ მნიშვნელოვანი?

წინასწარ მომზადებული საკითხავი
2
გამოხატე ვიზუალურად, ნახატით.


სახატავი ქარალდი, ფერადი ფანქრები




ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-30.10
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის   გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;

მოკლევადიანი მიზანი
1

გამოწეროს მარტივი სიტყვები;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
გამოვწეროთ სიტყვები ნიმუშის მიხედვით
ფურცლები, კალამი

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის   გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;

მოკლევადიანი მიზანი
1

ჩასვას სიტყვაში გამოტოვებული ასოები;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
3
რა ასო დაიკარგა?-ვარჯიში ნაკლული სიტყვის ასოებით  შევსებაში;


წინასწარ მომზადებული სავარჯიშო, ფურცელი, კალამი










ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2 .02
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის   გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს  მარტივი სიტყვებისა და  წინადადებების წიგნიდან გადაწერა.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
6
რა გესმის, როგორ ჩავწეროთ?-მარტივი წინადადებების კარნახით წერა;

ფურცელი, კალამი.

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის   გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;

მოკლევადიანი მიზანი
1

ვარჯიში კარნახით სიტყვების დაწერაში.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
3
სავარჯიშო-დაწერე სიტყვები.


წინასწარ მომზადებული სავარჯიშო










ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის   გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;

მოკლევადიანი მიზანი
1

სურათის ქვეშ დაწეროს  მისი აღმნიშვნელი სიტყვა;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
5
რა დავწეროთ ნახატის ქვეშ?-ნახატის ქვეშ უნდა დაწეროს მარტივი სიტყვა;
სხვადასხვა საგანთა ნახატები

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მარტივი ტექსტის   გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;

მოკლევადიანი მიზანი
1

მარტივი საყრდენების დახმარებით შეადგინოს წინადადება და დაწეროს;



ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
7
შეადგინე წინადადებები და დაწერე!
ფურცელი, კალამი, წინასწარ შედგენილი საყრდენები;









ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 20.09-30.10
საგანი:  მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და რაოდენობები

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეისწავლოს  რიცხვთა ნუმერაცია- ასეული


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1


დავთვალოთ, რამდენია?-ვარჯიში საგნების დათვლაში;
სათვლელები -კუბიკები, ჩხირები,სხვადასხვა  საგნები...

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 1.11-8.12
საგანი:  მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და რაოდენობები

მოკლევადიანი მიზანი
1
ერთმანეთს შეადაროს რიცხვები და რაოდენობები 20-ის ფარგლებში;


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
3
რა არის ოცეული?-რიცხვებისა  და რაოდენობების შედარება  ოცის ფარგლებში

სათვლელი საგნები








ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 11.02-2 .02
საგანი:  მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და რაოდენობები

მოკლევადიანი მიზანი
1
ერთმანეთს შეადაროს რიცხვები და რაოდენობები 100 -ის ფარგლებში;


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
3
რა არის ასეული?-რიცხვებისა  და რაოდენობების შედარება  100-ის ფარგლებში

სათვლელი საგნები


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 5.02-23.03
საგანი:  მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და რაოდენობები

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს შეკრებისა და გამოკლების მარტივი მოქმედებების შესრულება ოცის  ფარგლებში და შესრულებული მოქმედებების დემონსტრირება, მაგ: რიცხვით ღერძზე, სათვლელი საგნებით...

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
4

 შეასრულე მოქმედებები!-ვარჯიში რიცხვებზე მოქმედებების შესრულებაში ოცის  ფარგლებში;

საყრდენები-სათვლელი საგნები






ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი:  მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და რაოდენობები

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს მარტივი ამოცანის გააზრება და შეკრება-გამოკლების შესაბამისი მოქმედების შესრულება;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
ამოვხსნათ ამოცანა!-ვარჯიში მარტივი მათემატიკური ამოცანების
პირობის წაკითხვაზე.
ფურცელი, კალამი.
1


ამოვხსნათ ამოცანა!-ვარჯიში მარტივი მათემატიკური ამოცანების
ამოხსნაზე.



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 7.05-8.06
საგანი:  მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და რაოდენობები

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს რიცხვების გაორმაგება, განახევრება და შესრულებული მოქმედებების დემონსტრირება.


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1


სავარჯიშოები-გააორმაგე და გაანახევრე რიცხვები!
სათვლელი საგნები-კუბიკები, საგნები...



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-30.10
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს გარემოში,  დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს,  და აღწეროს.

მოკლევადიანი მიზანი

1

დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს, -სურათებზე, ნახატებზე, გარემომცველ გარემოში და გამოხატოს ინტერესი;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი

1


გამოიცანი, რა არის?-მასწავლებელი მიუთითებს გარკვეულ ორგანიზმებზე, მოსწავლე გამოიცნობს;

ნახატები, სურათები


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს გარემოში,  დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს და აღწეროს.

მოკლევადიანი მიზანი


შეძლოს ცოცხალი ორგანიზმების მარტივად აღწერა;


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
2

დაახასიათე, როგორია?-მოსწავლე გარკვეული ნიშნებით ახასიათებს-მაგალითად: ადამიანს, ცხოველს...
ნახატები, სურათები





ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2 .02
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს გარემოში,  დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს და აღწეროს.
მოკლევადიანი მიზანი

1

შეძლოს ბუნების მოვლენების აღწერა, მაგ: წვიმა, თოვლი...


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
3
დააკვირდი ბუნების მოვლენებს და აღწერე,-მოსწავლე აღწერს უნების მოვლენებს, მაგალითად, წვიმას, თოვლს...
ადამიანური რესურსი

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს გარემოში,  დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს და აღწეროს.
მოკლევადიანი მიზანი

1
შეძლოს სეზონურ ცვლილებებზე საუბარი.


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1

საუბარი, მულტფილმების ჩვენება,  დაკვირვება ბუნებაზე და სეზონური ცვლილებების აღწერა.
წიგნები, ნახატები, მულტფილმები









ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს გარემოში,  დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს და აღწეროს.

მოკლევადიანი მიზანი

1

შეძლოს საუბარი ცხოველთა შორის მსგავსებაზე, განსხვავებაზე, მათ ქცევებზე...


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
5
რა მსგავსებაა? რა განსხვავება?  რა ქცევები ახასიათებთ?
ნახატები, მულტფილმები, მაგალითები...


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს გარემოში,  დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს და აღწეროს.

მოკლევადიანი მიზანი

1

შეძლოს დაკვირვება მცენარის ზრდა-განვითარებაზე


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
5
სავარჯიშოები-რა მცენარეა? რა ჰქვია მის ნაწილებს?  როგორ იზრდება?
ცოცხლი ბინება, ვოდეოფილმები, ნახატები...





ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 20.09-30.10
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ადამიანი და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
მოსწავლეს შეუძლია   გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა, პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;


მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
შევადგინოთ  დღის რეჟიის და ვისაუბროთ მისი შესრულების მნიშვნელობაზე.
ადამიანური რესურსი, რვეული, კალამი



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 1.11-8.12
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ადამიანი და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
მოსწავლეს შეუძლია   გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;


მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1

საუბარი, მულტფილმების ჩვენება, მაგალითები,-როგორ უნდა დავიცვათ უსაფრთხოების წესები;
ადამიანური რესურსი, მულტფილმები










ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 11.02-2 .02
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ადამიანი და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
მოსწავლეს შეუძლია   გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;


მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
საუბრები, მაგალითები,-როგორ იქცევი თანაკლასელებთან თამაშის დროს?
ადამიანური რესურსი


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 5.02-23.03
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ადამიანი და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
მოსწავლეს შეუძლია   გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;


მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
3

აღწერე გარემო ჩვენს ირგვლივ.

ადამიანური რესურსი










ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ადამიანი და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
მოსწავლეს შეუძლია   გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა, პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა, ორიენტირება ლოკალურ გარემოში.


მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
4

რა მიმართულებით რა არის? სახლისა და სკოლის მისამართის შესწავლა...


ადამიანური რესურსი



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 7.05-8.06
საგანი:ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ადამიანი და გარემო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
მოსწავლეს შეუძლია   გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;


მოკლევადიანი მიზანი
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
6
სავარჯიშოები-მოვაწესრიგოთ გარემო ჩვენს ირგვლივ, დავიცვათ ჰიგიენის წესები, ვიკვებოთ ჯანსაღი პროდუქტებით.

ადამიანური რესურსი
ვიდეოფილმები, ნახატები...









ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
გრძელვადიანი მიზანი: ზეპირმეტყველება: მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში, შეუძლია აქტიური ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში;

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
20.09-
31.10
თვე
1.11-
8.12
თვე
11.12
2 .02
თვე
5.02
23.03
თვე
26.03
4 .05
თვე
7.05
8.06

1
ებმება ჩემთან საუბარში,, პასუხობს ჩემ მიერ დასმულ შეკითხვებს;
დაძლია-ჩემთან საუბარში თამამად ებმება,
ზოგჯერ მისი საუბარი გაუმართავია, თუმცა გასაგები.







2
თანაკლასელებთან საუბრობს თავაზიანად, -მშვიდი ხმით, მკაფიოდ;




ვერ დაძლია-ზოგჯერ თანაკლასელებს უხეშად და გაუგებრად ელაპარაკება, უყვირის...
დაძლია, -თანაკლასე
ლებს უფრო თავაზიანად ელაპარაკება.




3
იყენებს აქტიურ ლექსიკას და ავიტარებს ლექსიკურ მარაგს.


დაძლია-მისი ლექსიკური მარაგი ნელა, მაგრამ სისტემატურად ვითარდება.




4
ისმენს მცირე ზომის მარტივ ტექსტებს და გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას წაკითხულისადმი,-მომეწონა, არ მომეწონა;




დაძლია-შეუძლია თქვა, რა მოეწონა, მაგრამ ვერ ხსნის, რატომ.



5


უყურებს მოკლე მულტფილმებს და ცდილობს, გადმოსცეს მისი შინაარსი;




ბოლომდე ვერ დაძლია-შეუძლია უყუროს მულტფილმს 10-15  წუთის განმავლობაში, მერე ბეზრდება და თამაშს იწყებს. ნანახზე საუბარი შეუძლია, თუმცა გაუმართა
ვი მეტყველებით.
ბოლომდე ვერ დაძლია-ნანახის შინაარსის გადმოცემა საკმაოდ  უჭირს.

6
ცდილობს, მეტყველების დროს გამოხატოს საკუთარი ემოციები, -(სიხარული, წყენა), გამოხატავს წინადადებე
ბის მოდალობებს-თხრობითი, კითხვითი და ძახილის წინადადებე
ბის მართებულად წარმოთქმა.






ნაწილობრივ დაძლია-ემოციებს ზოგჯერ არაადეკვატურად გამოხა
ტავს, წინადადებების მოდალობებში უჭირს ძახილის წინადადებების სათანა
დოდ წარმო
თქმა.

















ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
გრძელვადიანი მიზანი: შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა
მოკლევადიანი მიზნები:

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
20.09-
31.10
თვე
1.11-
8.12
თვე
11.12
2 .02
თვე
5.02
23.03
თვე
26.03
4 .05
თვე
7.05
8.06

1
შეძლოს წიგნში მუშაობა;
ნაწილობრივ დაძლია-იცის წიგნის სტრუქტურა, თუმცა ზოგჯერ დაუდევრად იქცევა და არ იყენებს.

დაძლია-შეუძლია გამოიყენოს.





2
შეძლოს  ტექსტიდან მარტივი სიტყვების ამოკითხვა;



დაძლია-მარტივ სიტყვებს გამართულად კითხულობს.





3
შეძლოს  სიტყვების დამარცვლა;


დაძლია-ნებისმიერ სიტყვას თავისუფლად მარცვლავს;




4
შეძლოს მცირე ზომის,  მარტივი წინადადებების ამოკითხვა.




დაძლია-მცირე ზომის, მარტივ წინადადე
ბებს თავისუფ
ლად კითხუ
ლობს.



5


შეძლოს  წაკითხული ტექსტის  გაგება,-სად? რა? ვინ? შეკითხვების დახმარებით.





დაძლია-მარტივი, მისთვის საგანგე
ბოდ დიფერენ
ცირებული ტექსტის გაგება შეუძლია.


6
შეძლოს  წაკითხული ტექსტის  გააზრება, -შეჯამება, დასკვნის გაკეთება, პერსონაჟებზე საუბარი.






დაძლია-დიფერენცირებილი, რამდენიმეწინადადებიანი ტექსტის გააზრება შეუძლია.











































ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
გრძელვადიანი მიზანი: შეძლოს მარტივი ტექსტის   გამოწერა, მარტივი სავარჯიშოების შესრულება;
მოკლევადიანი მიზნები:

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
20.09-
31.10
თვე
1.11-
8.12
თვე
11.12
2 .02
თვე
5.02
23.03
თვე
26.03
4 .05
თვე
7.05
8.06

1
გამოწეროს მარტივი სიტყვები;
დაძლია-მარტივ სიტვებს აკურატულად წერს.







2
ჩასვას სიტყვაში გამოტოვებუ
ლი ასოები;


დაძლია-შეუძლია ასოებით ნაკლული სიტყვების შევსება.






3
შეძლოს  მარტივი სიტყვებისა და  წინადადებე
ბის წიგნიდან გადაწერა.


დაძლია-წიგნიდან და დაფიდან მარტივი, მოკლე ტექსტის გადაწერა შეუძლია.




4
ვარჯიში კარნახით სიტყვების დაწერაში.



დაძლია-მოკლე და მარტისიტყვებს კარნახით წერს-შეზღუდული რაოდენობით.



5


სურათის ქვეშ დამოუკიდებ
ლად დაწეროს  მისი აღმნიშვნელი სიტყვა;




დაძლია-საგნის აღმნიშვ
ნელ სიტყვებს დამოუკიდებლად წერს. სურათის წერილო
ბით აღწერა არ შეუძლია, თუნდაც ერთი წინადადებით.


6
მარტივი საყრდენების დახმარებით შეადგინოს წინადადება და დაწეროს;






ვერ დაძლია-მისი წერითი უნარი შემოიფარგლება მხოლოდ გადაწე
რით და მარტივი სიტყვების დამოუკიდებლად წერით.


































ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: მათემატიკა
გრძელვადიანი მიზანი: შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები და რაოდენობები
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი მიზნები
თვე
20.09-
31.10
თვე
1.11-
8.12
თვე
11.12
2 .02
თვე
5.02
23.03
თვე
26.03
4 .05
თვე
7.05
8.06

1
სწავლობს რიცხვთა ნუმერაციას.
დაძლია-იცის რიცხვთა ნუმერაცია 100-ს ფარგლებში.







2
ერთმანეთს შეადაროს რიცხვები და რაოდენობები 20-ის ფარგლებში;



დაძლია-რიცხვებს ადარებს 20-ის ფარგლებში.





3
ერთმანეთს შეადაროს რიცხვები და რაოდენობები 100-ის ფარგლებში;



ბოლომდე ვერ დაძლია, -რიცხვებს ითვლის, მაგრამ 20-ზემოთ შედარება საკმაოდ გაუჭირდა.
დაძლია-შეუძლია ოცს ზემოთ რიცხვების შედარებაც.



4
შეძლოს შეკრებისა და გამოკლების მარტივი მოქმედებების შესრულება ოცის  ფარგლებში და შესრულებუ
ლი მოქმედებების დემონსტრირება, მაგ: რიცხვით ღერძზე, სათვლელი საგნებით...



დაძლია-შეუძლია ოცის ფარგლებში შეკრება-გამიკლება, თუმცა  უყურადღებობის გამო ხშირად უშვებს შეცდო
მებს.



5


ამოვხსნათ ამოცანა!-ვარჯიში მარტივი მათემატიკური ამოცანების
ამოხსნაზე.




ვერ დაძლია-დამოუკიდებლად ვერ გაიაზრებს ამოცანის პირობას.
ვერ დაძლია-ამოცანის პირობას ყურადღებით არ კითხუ
ლობს.

6
შეძლოს რიცხვების გაორმაგება, განახევრება და შესრულებუ
ლი მოქმედებების დემონსტრირება.






დაძლია, მაგრამ საკმაოდ ხშირად უშვებს შეცდო
მებს.





































ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: ბუნებისმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი: შეუძლია დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს გარემოში,  დააკვირდეს ბუნების მოვლენებს,  და აღწეროს.
მოკლევადიანი მიზნები:

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
20.09-
31.10
თვე
1.11-
8.12
თვე
11.12
2 .02
თვე
5.02
23.03
თვე
26.03
4 .05
თვე
7.05
8.06

1
დააკვირდეს ცოცხალ ორგანიზმებს, -სურათებზე, ნახატებზე, გარემომცველ გარემოში და გამოხატოს ინტერესი;
დაძლია-შეუძლია ცოხალი და არაცოცხალი ბუნების გამიჯვნა, ცოცხალი ორგანიზმების დასახელება.







2
შეძლოს ცოცხალი ორგანიზმების მარტივად აღწერა;



ნაწილობრივ დაძლია-შეუძლია მხოლოდ ერთი ან ორი ნიშნით აღწერა. მაგალითად: დიდია.





3
შეძლოს ბუნების მოვლენების აღწერა, მაგ: წვიმა, თოვლი...



დაძლია-შეუძლია დაასახელოს ბინების მოვლენები და ერთ-ორი ნიშნით აღწეროს.




4
საუბარი, მულტფილმების ჩვენება,  დაკვირვება ბუნებაზე და სეზონური ცვლილებების აღწერა.



ვერ დაძლია-სეზონურ ცვლილებებზე და ბუნების მოვლენებზედამოუკიდებლად საუბარი არ შეუძლია, შეუძლია მიპასუხოს დასმულ შეკითხვებზე.
დაძლია, -შეუძლია აღწერა -(თუმცა საჭიროებს დახმარე
ბას-შეკითხ
ვებს).


5


შეძლოს საუბარი ცხოველთა შორის მსგავსებაზე, განსხვავებაზე, მათ ქცევებზე...





დაძლია ნაწილო
ბრივ-მსგავსებას და განსხვავებას ამჩნევს, მაგრამ ამაზე ვერ საუბრობს.


6
სავარჯიშოები-რა მცენარეა? რა ჰქვია მის ნაწილებს?  როგორ იზრდება?





დაძლია ნაწილობრვ-ხვდება, მაგრამ ამაზე საუბარი უჭირს.



































ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი: ბუნებისმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია   გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების დაცვა;
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი მიზნები
თვე
20.09-
31.10
თვე
1.11-
8.12
თვე
11.12
2 .02
თვე
5.02
23.03
თვე
26.03
4 .05
თვე
7.05
8.06

1
შევადგინოთ  დღის რეჟიის და ვისაუბროთ მისი შესრულების მნიშვნელობა
ზე.
 დაძლია ნაწილობრივ-
ნებისყოფა არ ჰყოფნის, რომ დღის რეჟიმი დაიცვას, თუმცა იცის, რომ მისი დაცვა მნიშვნელოვა
ნია.







2
საუბარი, მულტფილმების ჩვენება, მაგალითები,-როგორ უნდა დავიცვათ უსაფრთხოე
ბის წესები;


დაძლია-გააზრებული აქვს უსაფრთხოების წესები.





3
საუბრები, მაგალითები,-როგორ იქცევი თანაკლასელებთან თამაშის დროს?


დაძლია ნაწილობრივ-თანაკლასელებთან თამაშის დროს  უსაფრთხოე
ბის წესები გააზრებული აქვს.თუმცა ცელქობის გამო მას ზოგჯერ არღვევს და თანაკლასე
ლებს უხეშად ექცევა.




4
აღწერე გარემო ჩვენს ირგვლივ.




დაძლია ნაწილო
ბრივ-ესაჭიროება საყრდე
ნი -შეკითხვე
ბი.



5


რა მიმართულებით რა არის? სახლისა და სკოლის მისამართის შესწავლა...





დაძლია- იცის სკოლისა და სახლის მისამართი,
სკოლაში ორიენტირება არ უჭირს.


6
სავარჯიშოები-მოვაწესრიგოთ გარემო ჩვენს ირგვლივ, დავიცვათ ჰიგიენის წესები, ვიკვებოთ ჯანსაღი პროდუქტე
ბით.





დაძლია ნაწილო
ბრივ-გააზრებული აქვს, მაგრამ ხშირად აღვევს.




No comments:

Post a Comment