მასწავლებლის სამოქმედო გეგმა

სსიპ -დიმიტრი უზნაძის სახელობის თბილისის  # 22  საჯარო სკოლის
მასწავლებლის  ნესტან კუპრავას 2016-2017 სასწავლო წლის
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა

#

საჭიროება

აქტივობა              

პერიოდი
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი







1




მშობელთა ჩართულობის პროგრამაში აქტიური მონაწილეობა, ზრუნვა მშობელთა აქტიური ჩართულობისათვის  სასკოლო ცხოვრებაში, კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესების სფეროების განსაზღვრა;
კომუნიკაციის უფრო მეტად  გაუმჯობესება ,-მოსწავლეებისთვის მეტი სარგებლის მოსატანად.

კითხვარების შევსება კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესების სფეროების დასადგენად;
2016 წელი
ოქტომბერი

მშობელთა მიერ შევსებული კითხვარები ს ანალიზი;
დისკუსიიის მოწყობა თემაზე: „ რას ნიშნავს სკოლის ცხოვრებაში მშობელთა წარმატებული ჩართულობა“

თებერვალი
2017 წელი
ფოტოსურათები, მშობელთა გამოხმაურებები
გაკვეთილს ატარებს  მოხალისე მშობელი-ექიმი.
მაისი
2017 წელი
ფოტოსურათები, ვიდეოჩანაწერი, მშობელთა გამოხმაურებები

ღია კარის დღე მშობელთათვის



თებერვლის  ბოლოს
2017  წელი
გაკვეთილების გეგმები,
რეფლექსია
მშობელთა გამოხმაურებები
მშობელთა მონაწილეობა სასკოლო აქტივობებში -საშემოდგომო, საზამთრო, საგაზაფხულო საკლასო ღონისძიებაში;


სასწავლო წლის მთელი პერიოდი
ვიდეოჩანაწერის ანალიზი,
მშობელთა გამოხმაურებები

2


























3
მოსწავლეებშ ტოლერანტობის, თანასწორუფლებიანობის, ერთიანობის წახალისება,  საკლასო ოთახში
თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა, პირველკლასელებისთვის სასკოლო შფოთების მოხსნა; მოსწავლეთა პიროვნული და მორალური განვითარებისთვის ხელშეწყობა, ზრუნვა  მათი თვალსაწიერის გაფართოებაზე,  წიგნიერების დონის განვითარებაზე, მოქალაქეობრივი ცნობიერების ჩანერგვაზე;















ინკლუზიური განათლების პროგრამაში ჩართვა, სსსმ მოსწავლესთან მუშაობა;




საუბრები თემებზე: ‘ რატომ უნდა ვიაროთ სკოლაში?“ „არა ძალადობას!“ „როგორი ურთიერთობა უნდა გვქონდეს ერთმანეთთან“, რას ნიშნავს ცხოვრების ჯანსაღი წესი“, „როგორ დავიცვათ პირადი ჰიგიენა“...


სასწავლო წლის პერიოდში


თვითშეფასების რუბრიკები
მოსწავლეთა თვალსაწიერის გასაფართოებლად  დამატებითი საგაკვეთილო  დროის გამოყოფა.




წიგნიერების დონის განსავითარებლად კითხვის საათების ჩატარება.







ინდივიდუალური გეგმის შედგენა, საჭირო სასწავლო რესურსის შექმნა დაუნის სინდრომის მქონე მოსწავლისთვის, შედეგის მონიტორინგი, მოსწავლის პორტფოლიოს შექმნა და შევსება;

სასწავლო წლის პერიოდში



სასწავლო წლის პერიოდში-ყოველ პარასკევს, სადამრიგებ-
ლო საათებზე




სასწავლო წლის მანძილზე;
თვითშეფასების რუბრიკა, მოსწავლეთა გამოხმაურებები


თვითშეფასების რუბრიკა,   ტესტები, მონიტორინგის ცხრილები, მოსწავლეთა და მშობელთა გამოხმაურებები;



თვითშეფასების რუბრიკა, მონიტორინგის ფურცელი, მშობლის გამოხმაურება;









4



  სხვადასხვა საგანმანათლებლო საიტის გაცნობა და საჭირო რესურსების მოპოვება,  მასწავლებელთა სახლისა  და მეცნიერებისა და განათლების სამინისტროს  ვებგვერდის სისტემატური გაცნობა. ამ უწყებათ ელექტრონული ბიბლიოთეკების სისტემატური გამოყენება,  ელექტრონული   და სხვა სახის სასწავლო რესურსების შექმნა, მოსწავლეებისა და მშობლების   ჩართვა  სასწავლო რესურსების შექმნაში,ბლოგზე განთავსებული სასწავლო რესურსებისა და პროფესიული პორტფოლიოს შევსება/განახლება, ახალი საგანმანათლებლო ბლოგის შექმნა მოსწავლეთა კითხვითი წიგნიერების განსავითარებლად;



გავეცნობი ელექტრონულ რესურსს სხვადასხვა  პროფესიულ თემაზე, განსაკუთრებით, I-VI კლასის მოსწავლეებში წიგნიერების  დონის განვითარებაზე;



სასწავლო წლის პერიოდში


რეფლექსია
ელექტრონული პრეზენტაციების და სასწავლო-საგანმანათლებლო თამაშების learningapps პროგრამით  შექმნა,-ბუნებისმეტყველების, მათემატიკის, ხელოვნების და ქართული ენის გაკვეთილებისთვის.

სასწავლო წლის პერიოდში
შექმნილი სასწავლო რესურსი
შევქმნი საზაფხულო წიგნს  -ტექსტებისა და მრავალფეროვანი სავარჯიშოების კრებულს 6-7 წლის  მოსწავლეებისთვის-დამწყები მკითხველებისთვის;

მეორე სემესტრი
ილუსტრირებუ
ლი კრებული
  რუბრიკებისა და ტესტების შექმნა;


სასწავლო წლის პერიოდში
შექმნილი რუბრიკები და ტესტები

წინა წელს შექმნილი საგანმანათლებლო ბლოგის  განახლება, მასზე განთავსებული  სასწავლო რესურსისა და  პროფესიული   პორტფოლიოს შევსება;



ახალი საგანმანათლებლო ბლოგის შექმნა,-ე.წ. ელექტრონული ბიბლიოთეკისა, მისი შევსება ახალი წიგნებით, მცირე ზომის ელექტრონული წიგნებით, პრეზენტაციებით და სასწავლო-ელექტრონული თამაშებით;

სასწავლო წლის პერიოდი







მეორე სემესტრის პერიოდში

ბლოგზე განთავსებული პროფესიული პორტფოლიოს ანალიზი, ავტორის რეფლექსია;


შექმნილი ბლოგის დათვალიერება
/ანალიზი, ავტორის რეფლექსია;







5

ინტეგრირებული გაკვეთილებისა და  სასწავლო პროექტების  დაგეგმვა, შერჩეული  აქტივობების შესაბამისობაში მოყვანა საგაკვეთილი ფაზებთან, საჭიროების დროს  გეგმის მოდიფიცირება, კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა  მოსწავლეების ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით;

სასწავლო პროექტი პირველ კლასში  ქართულ ენასა და ბუნებისმეტყველებაში,-„ეს ოქროსფერი შემოდგომაა!“

ნოემბერი
2016 წელი

ფოტომასალა,
ვიდეჩანაწერი,
მასწავლებლის რეფლექსია;
სასწავლო პროექტი მეხუთე კლასში-ქართული ენა, ბუნებისმეტყველება, ხელოვნება-„როგორ ხვდებოდნენ საშობაო და საახალწლო დღესასწაულებს საქართველოში და მთელ მსოფლიოში“

დეკემბრის ბოლოს
2016 წელი

ფოტომასალა,
ვიდეჩანაწერი,
მასწავლებლის რეფლექსია;

სასწავლო პროექტი პირველ კლასში-ქართული ენა, ბუნებისმეტყველება, ხელოვნება-„თეთრი ზამთარი მოსულა!“



იანვარი
2017  წელი

ფოტომასალა,
ვიდეჩანაწერი,
მასწავლებლის რეფლექსია;
სასწავლო პროექტი პირველ კლასში-ქართული ენა, ბუნებისმეტყველება, ხელოვნება, ისტი-„სტუმრად გაზაფხულის ყვავილნარში.“

მაისი
2017 წელი
ფოტომასალა,
ვიდეჩანაწერი,
მასწავლებლის რეფლექსია;

ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეხუთე  კლასში,- ქართულ ენასა და მათემატიკაში ,-„მოგზაურობა „ვეფხისტყაოსანში.“







ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეოთხე   კლასში,- ქართულ ენასა და ბუნებისმეტყველებაში,-ამერიკიდან ევროპამდე-‘შოკოლადის ისტორია.“

მაისი
2017 წელი









დეკემბერი
საგაკვეთილო გეგმა,
გაკვეთილის ანგარიში
და შეფასების რუბრიკები;






რეფლექსია, შეფასების რუბრიკები,
მოსწავლეთა და მშობელთა გამოხმაურებები;




6

შემდგომი პროფესიული განვითარების მიზნით ტრენინგების გავლა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრში


ტრენინგის გავლა-
ინკლუზიური განათლება,
სპეციალური სასწავლო რესურის შექმნა სსს მოსწავლისათვის.

ივნისი
2017 წელი



ტრენინგის ანგარიში, პოსტ-ტესტი





7













8

საკუთარი პედაგოგიური გამოცდილების გაზიარება კოლეგებისათვის, მათგან რეკომენდაციების მიღება, უკუკავშირი;
საკუთარი გამოცდილების გაზიარების მიზნით სკოლაში კონფერენციის ორგანიზება,მოხსენების მომზადება და წარდგენა,-მოსწავლეებში წიგნიერების დონის განვითარებაზე  და ამ მიზნით სასწავლო რესურსის შექმნაზე,

მაისი
2017  წელი

ფოტომასალა, ვიდეოჩანაწერი,
თვითშეფასება,
კოლეგების გამოხმაურებები;
სასწავლო -მეთოდური ხასიათის სტატიის -„მასწავლებელი ქმნის ეფექტურ სასწავლო რესურსს“ გამოქვეყნება ჩემს ელექტრონულ ბლოგებზე



კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრის ორგანიზება-სამი  შეხვედრა,-სასწავლო-საგანმანათლებლო რესურსების შექმნაზე;






მაისი-ივნისი
2017 წელი





თებერვალი-მარტი

გამოქვეყნებული
ნამუშევარი





შეხვედრების ამსახველი დოკუმენტაცია,მასწავლებელთა გამოხმაურებები,
საგაკვეთილო გეგმები;

7









საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა











გამოყენებითი კვლევის განხორციელება,-„რამდენად ეფექტურად  და თანმიმდევრულად ვახორციელებ ჩემს პედაგოგიურ პრაქტიკაში მოსწავლეთა  კითხვითი წიგნიერების კომპეტენციის  განვითარებას.“


მეორე სემესტრი-აპრილ-მაისი
2017  წელი







თვითშეფასება,
ფოკუსირებულიდაკვირვება, კითხვარები, ტესტირებები,  პედაგოგიური
კვლევის
ანგარიში;







8





საკუთარ საგაკვეთილო პროცესზე  ფოკუსირებული დაკვირვება, შიდა და გარე დაკვირვება;




შიდა დაკვირვება-(შეფასების ჯგუფის მიერ);
როგორც შეფასების ჯგუფი განსაზღვრავს;
საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;
გარე დაკვირვება-შეთანხმების მიხედვით (თუ განისაზღვრა შეფასების ჯგუფის მიერ);
შეფასების ჯგუფთან
შეთანხმებით
საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;



No comments:

Post a Comment