მოსწავლის
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლე (სახელი, გვარი)
|
|
||||||||||||
პირადი ნომერი
|
|
||||||||||||
სკოლა
|
სsip-dimitri uznaZis saxelobis Tbilisis 22-e sajaro
|
||||||||||||
კლასი
|
meore
|
||||||||||||
დაბადების თარიღი
|
|
||||||||||||
ასაკი
|
|
||||||||||||
მშობლის/კანონიერი წარმომადგენლის სახელი,
გვარი
|
|
||||||||||||
ტელეფონის ნომერი
|
|
||||||||||||
იურიდიული მისამართი
|
|
||||||||||||
ფაქტობრივი მისამართი
|
|
||||||||||||
სკოლის მისამართი
|
|
||||||||||||
ელ ფოსტა
|
|
||||||||||||
ისგ-ის შექმნის თარიღი (წელი, თვე, რიცხვი)
20. 09. 2017
მოსწავლის
ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირი: ნესტან კუპრავა
სსსმ მოსწავლისათვის სკოლამ
უნდა განსაზღვროს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შესამუშავებლად სამუშაო
ჯგუფი (ისგ ჯგუფი), რომელშიც ერთიანდებიან
სსსმ მოსწავლის საგნის მასწავლებლები, მშობელი, ფსიქოლოგი, სპეციალური
მასწავლებელი.
ისგ-ის შეხვედრები მნიშვნელოვანია ჩატარდეს წელიწადში მინიმუმ 4-ჯერ (იხ.
ცხრილი). შეხვედრებზე განიხილება გეგმის შესრულების მიმდინარეობა და გეგმაში შესატანი ცვლილებები (თუკი, ამის საჭიროება არსებობს). გეგმის განხორციელების მონიტორინგის შედეგად გეგმა ექვემდებარება პერიოდულ ცვლილებებს.
|
|||||||||||||
|
(1)
შეხვედრა - I სემესტრის დასაწყისში, თარიღი 18.09
2017 ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
მათემატიკა,ქართული ენა, ბუნებისმეტყველება
|
|
|
ინგლისური ენა
|
|
|
სპორტი
|
|
|
ფსიქოლოგი
|
|
|
სპეციალური მასწავლებელი
|
|
|
|
(2)
შეხვედრა
- I
სემესტრის ბოლოს, თარიღი 26/12/2017 ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
ქართული ენა,
მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება
|
|
|
ინგლისური ენა
|
|
|
სპორტი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(3)
შეხვედრა -
II სემესტრის
დასაწყისში, თარიღი 18/02/2018 ისგ - ის
შეხვედრის მონაწილეები
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
ქართული ენა,
მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება
|
|
|
ინგლისური ენა
|
|
|
სპორტი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(4)
შეხვედრა
- II სემესტრის ბოლოს 29/05/2018 ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
ქართული ენა,
მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება
|
|
|
ინგლისური ენა
|
|
|
სპორტი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მონაცემები სპეციალური
საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის მიმდინარე სასწავლო პროცესის თაობაზე
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმით სწავლების საჭიროება
|
დიახ
|
||
ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა,
ბუნებისმეტყველება
|
|||
შინ
სწავლების საჭიროება
|
არა
|
||
სასწავლო
გარემოს აკომოდაციის საჭიროება
(განმარტება: სასწავლო გარემოს
აკომოდაცია ნიშნავს სასწავლო გარემოს ისეთი ცვლილებას, რომელიც არ იწვევს
ეროვნული სასწავლო გეგმის შინაარსის შეცვლას, არამედ ხელს უწყობს სპეციალური
საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის შესაბამისი სასწავლო გარემოს და
პირობების შექმნას)
|
დიახ
|
|
|
დადებითი
პასუხის შემთხვევაში, შემოხაზეთ საჭირო აკომოდაციის სახეები
|
|||
ა) ინსტრუქციის აკომოდაცია:
·
ჟესტების ენა;
·
ბრაილის ანბანი;
·
კომუნიკაციის ალტერნატიული საშუალებების
გამოყენება (ბარათებით კომუნიკაცია);
·
ტექსტის
ლექსიკის გამარტივება
·
ვიზუალური
მინიშნება;
·
ვიზუალური ცხრილი;
·
ფონტის გაზრდა;
·
ტექსტში
მნიშვნელოვანი ადგილების მონიშვნა;
·
ინსტრუქციის
პერიფრაზირება;
·
ინფორმაციის
გამეორება;
·
აუდიო მასალის გამოყენება.
|
ბ) გარემო პირობების აკომოდაცია:
·
სკოლისა და კლასის ფიზიკური გარემო;
·
საკლასო ოთახის მდებარეობა;
·
მერხების განლაგება;
·
მოსწავლეთა განთავსება;
·
განათება;
·
ადაპტირებული ავეჯი, სივრცე;
· სწავლების სტრატეგია.
|
||
გ) შეფასების აკომოდაცია:
·
წერითი გამოცდის/ტესტირების ზეპირით
ჩანაცვლება ან პირიქით;
·
ასისტენტი, რომელიც მონიშნავს პასუხებს;
·
გამადიდებელი, ლუპა;
·
ხმის გამაძლიერებელი;
·
კალკულატორი.
|
დ) დროის, გრაფიკის აკომოდაცია:
·
დროის
გაზრდა;
·
შეფასების, გამოცდის ეტაპობრივი
ჩატარება;
·
დროის დაგეგმვა;
·
დასწრების ინდივიდუალური გრაფიკი;
·
შესვენების ინდივიდუალური გრაფიკი
· დღის გრაფიკი, აქტივობების ხანგრძლივობა.
|
||
დამატებითი
სერვისების საჭიროება
|
|
არა
|
|
კლასის დამრიგებლის ხელმოწერა ______________________________________
დირექტორის ხელმოწერა ______________________________________________
მშობლის
ხელმოწერა __________________________________________________
შეფასების შედეგები
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა უნდა ითვალისწინებდეს
ინფორმაციას ბავშვის აკადემიური, კოგნიტური, სოციალური,
ქცევითი, ემოციური, მოტორული და სხვა სფეროების
შესახებ
აკადემიური უნარები
(აფასებს საგნის
მასწავლებელი)
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
წერა
|
kalami uWiravs
marjvena xelSi, 3 TiTis CaWidebiT.
weras iwyebs furcelze marcxna kididan.icavs zeda da qveda registrSi
asoTa swor ganlagebas.
moswavles SeuZlia
misTvis nacnobi sityvebis Cawera karnaxiT.
moswavles SeuZlia
dafidan, wignidan 3-4 sityviani
nebismieri sirTulis winadadebis kopireba.
|
დამოუკიდებლად წერს შეცდომებით. უჭირს კარნახით წერა უცნობი სიტყვების და
ასევე ბევრი ხმოვნის თანხვედრით შდგენილი სიტყვების. საწერ სავარჯიშოებს
დამოუკიდებლად ვერ ასრულებს.
|
კითხვა
|
SeuZlia waikiTxos მეორე klasis teqsti (daax. 20 winadadeba.)ხან ასო-ასო,ხან მარცვლებით.
kiTxulobs damarcvliT nebismieri sirTulis sityvebs, kiTxvisas nawers ayolebs TiTs.
esmis wakiTxuli 3-4 sityviani winadadebis Sinaarsi, Tu is exeba
misTvis nacnob, sayofacxovrebo Temebs.
|
teqsts kiTxulobs monotonurad, neli tempiT, araswaori intonaciiT.
ar iTvaliswinebs sasven niSnebs.
uWirs wakiTxuli mxatvruli teqstis Sinaarsis gageba
|
თხრობა
|
wakiTxuli (მეორე klasis) teqstis
Sinaarsis gadmosacemad esaWiroeba
damxmare kiTxvebi.
SeuZlia SinaarsTan dakavSirebul
iseT kiTxvebze pasuxis gacema, romlebic daxuruli tipis pasuxs moiTxovs. (vizea ambavi? sad moxda es ambavi? vin
wavida tyeSi?) axsovs mxolod calkeuli detalebi da asaxelebs maT.
calkeul suraTs
aRwers martivi (2-3 sityviani) winadadebiT. (biWi midis, biWs frani
Cauvarda, ZaRli wavida, moutana.)
|
ar SeuZlia wakiTxuli teqstis moyola
damoukideblad.
ar SeuZlia teqstis SinaarsTan dakavSirebul iseT
kiTxvebze pasuxis gacema, romelic Sinaarsis gaSlas moiTxovs, (ra xdeboda?)
ver swvdeba teqstis ZiriTad azrs.
zogjer misi pasuxebi ar Seesabameba Sinaarss, igonebs axal
detalebs (risTvis wavidnen monadireebi
tyeSi? - Tevzebi rom amoeyvanaT), an
TviTonac kiTxviT gpasuxobs, an sxva Temaze gadaaqvs yuradReba
|
ანგარიში
|
SeuZlia zepiri daTvla 38-mde
nebismieri dasaxelebuli cifridan.
10-dan 1-mde SeuZlia ukuTvla, nebismieri dasaxelebuli cifridan.
SeuZlia 30-is farglebSi nebismieri ricxvis winare da Semdgomi ricxvis
dasaxeleba.
SeuZlia sagnebis gadaTvla zepirad, TiTiT Cvenebis gareSe. SeuZlia
gadaTvlil saganTa saerTo raodenobis dasaxeleba.
SeuZlia 30-is farglebSi nebismieri ricxvis dasaxeleba da karnaxiT
Cawera.
SeuZlia ricxvebis Sedareba 30-is farglebSi. icis cnebebi bevri-cota,
meti – naklebi.
SeuZlia 10-is fargalSi mimateba zepirad.
SeuZlia 10-dan 30-mde ricxvze 3-is mimateba Tanrigis gavliT zepirad.
SeuZlia 10-dan 30-mde ricxvze 5-is mimateba TvalsaCinoebis
gamoyenebiT.
SeuZlia 10-is farglebSi 3-is
gamokleba zepirad.
SeuZlia 10-is farglebSi 4-is gamokleba TvalsaCinoebiT.
SeuZlia amoicnos da daasaxelos geometriuli figurebi: samkuTxedi, oTxkuTxedi, xuTkuTxedi,
eqvskuTxedi, wre.
SeuZlia damoukideblad
daxatos samkuTxedi, oTxkuTxedi,
xuTkuTxedi, wre.
SeuZlia nebismieri ბრტყელი
geometriuli figuris gadaxatva.
SeuZlia simboloebis > < sworad gamoyeneba. SeuZlia ramdenime ricxvis
Sedareba
|
ar SeuZlia daTvla ricxvebis gamotovebiT
(2,4,6...)
ar SeuZlia
aTeulebiT gadaTvla.
ar SeuZlia 30-is zemoT ricxvebis dasaxeleba da
Cawera.
ar SeuZlia 10-dan 30-mde ricxvze 4-is mimateba
zepirad.
ar SeuZlia 10-dan 30-mde ricxvze 6-is mimateba TvalsaCinoebis
gamoyenebiT.
ar SeuZlia 10-dan 20-mde 4-is gamokleba TvalsaCinoebiT
ar SeuZlia amoicnos da daasaxelos geometriuli
figurebi: marTkuTxedi, rombi, kvadrati
geometriuli
figurebi zogjer damaxinjebulia
(xazebi gamrudebulia, ar aris kargad gamokveTili kuTxe)
ar SeuZlia figuris tol nawilad gayofa.
ar SeuZlia martivi (10-is farglebSi, erTmoqmedebiani ) amocanis pirobis
mixedviT algebruli gamosaxulebis Sedgena.
|
კოგნიტური (შემეცნებითი) უნარები
(აფასებს სპეც მასწავლებელი ან/და ფსიქოლოგი
)
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
აღქმა
|
ცნობს და ასახელებს როგორც
ძირითად ისე არაძირირითად ფერებს. შეუძლია დიდ-პატარა ობიექტების განსაზღვრა
რამდენიმე ობიექტს შორის. შეუძლია სურათზე გამოსახული სხავადასხვა ობიექტების
აღქმა. შეუძლია გრძელი- მოკლეს გარჩევა რამოდენიმე ობიექტს შორის. კარგად აქვს
განვითარებული ვიზუალური გარჩევის და ანალიზის უნარი, . შეუძლია ერთმანეთზე გადახატული ობიექტების გამორჩევა,
იდენტიფიკაცია.
|
uWirs sivrciTi mimarTebebis (win, marjvniv, marcxniv) sworad gansazRvra.
|
ყურადღება
|
SeuZlia erT davalebaze yuradRebis koncentrireba
mxardaWeris gareSe 10 wuTis ganmavlobaSi. (Tu gare faqtorebi ar
uSlis xels)
swrafad SeuZlia erTi aqtivobidan meoreze gadarTva.
|
uWirs instruqciis SenarCuneba davalebis
dasrulebamde, sWirdeba instruqciis ramdenjerme gameoreba. advilad efanteba yuradReba gare
stimulebis zemoqmedebiT. (oTaxSi fanjara damaxurina, xmauri mawuxebs da xels
miSliso)
|
მეხსიერება
|
xanmokle smeniTi mexsiereba – 10 dasaxelebuli
sityvidan SeuZlia daimaxsovros da maSinve gaimeoros 4 sityva.
yovel Semdeg aRdgenaze imatebs damaxsovrebul
sityvaTa raodenoba. sityvaTa maqsimaluri raodenoba – 8 daimaxsovra da
aRadgina meoTxe da mexuTe gameorebaze, rac miuTiTebs, rom gameoreba
daswavlisaTvis efeqturi saSualebaa.
xanmokle
vizualuri –– 10 daTvalierebuli obieqtidan SeuZlia daimaxsovros da maSinve
daasaxelos 5 obieqti.
gadavadebuli smeniTi mexsiereba – 10 dasaxelebuli
sityvidan SeuZlia daimaxsovros da gadavadebiT (5wT) gaimeoros
4 sityva.
gadavadebuli vizualuri – 10 daTvalierebuli
obieqtidan SeuZlia daimaxsovros da gadavadebiT (5wT) daasaxelos
4 obieqti.
|
10 dasaxelebuli sityvidan a r SeuZlia
daimaxsovros da maSinve gaimeoros 4
sityvaze meti.
10 daTvalierebuli obieqtidan ar SeuZlia
daimaxsovros da maSinve daasaxelos 5 obieqtze meti.
10 dasaxelebuli sityvidan ar SeuZlia daimaxsovros
da gadavadebiT (5wT) gaimeoros 4 sityvze meti.
10 daTvalierebuli obieqtidan ar
SeuZlia daimaxsovros da gadavadebiT (5wT)
daasaxelos 4 obieqtze meti.
|
აზროვნება
|
SeuZlia daasaxelos ZiriTadi kategoria Sesabamisi obieqtis miwodebis pirobebSi miniSnebis Semdeg (cxovelebi, WurWeli,
xili).
SeuZlia saganTa dajgufeba 3 niSnis mixedviT
(zoma, feri, forma)
SeuZlia saganTa Soris msgavseba-gansxvavebis
dros gamoyos vizualuri niSni (forma, feri, zoma)
SeuZlia sworad daalagos 5-6 nawilisagan
Semdgari siuJeturi suraTi.
|
ar SeuZlia daasaxelos kategoriis saxeli
damoukideblad.
uWirs kategorizacia. (mag: cxovelebis nawili moaTavsa erT kategoriaSi,
ramodenime ara)
uWirs saganTa Soris
msgavseba-gansxvavebis danaxva klasis niSniT da funqciis mixedviT.
|
მეტყველება
|
eqspresiuli metyveleba -
SeuZlia sagnebis saxeldeba, moqmedebebis aRmniSvneli sityvebis
dasaxeleba.
SeuZlia misi sayvareli filmis an multfilmis Sesaxeb martiv kiTxvebze
pasuxis gacema. ( mag: vis misdevda სუპერ ბიძა? ჩვეულებრივი ტანსაცმელი ეცვა,თუ სპეციალური?
metyvelebs 4-5 sityviani martivi winadadebebiT.
SeuZlia mravlobiTis warmoeba da sworad gamoyeneba.
metyvelebisas SeuZlia zrdilobiani formis gamoyeneba.
dialogis dros pasuxobs kiTxvebze mokle konkretuli pasuxiT.
SeuZlia misi
sayvareli saqmianobis an filmis Sesaxeb saubari.
impresiuli metyveleba –
SeuZlia 3-4 safexuriani
instruqciis gageba da Sesruleba. (gamoaRe fanjara, aanTe Suqi, wigni Sede
karadaSi da dajeqi)
|
eqspresiuli metyveleba -
uWirs azris
dasrulebulad gamoxatva, ris gamoc misi metyveleba zogjer gaugebaria.
pasuxebSi zogjer asaxelebs ara sagans an obieqts,
aramed mis damaxasiaTebel niSnebs, sSirad iyenebs nacvalsaxelebs
uWirs brunvis
niSnebis sworad warmoeba da gamoyeneba.
aqvs mwiri
leqsikuri maragi, ris gamoc ver
gebulobs an arasworad gebulobs bevri sityvis mniSvnelobas (daiwyes puroba
– Setrialdnen)
uWirs
dialogis wamowyeba da SenarCuneba.
zogje r aqvs rigis
dacvis problema.
zogjer ar elodeba
pasuxs, saubari sxva Temaze gadaaqvs an kiTxvas pasuxobs kiTxviTve
impresiuli metyveleba –
instuqciis
Sesrulebis dros zogjer urevs davalebis Tanmimdevrobas.
|
ქცევა და ემოცია
|
ძირითადად wynari da mSvidi
bavSvia. Zalian uyvars Seqeba. aqvs TvalsaCino reaqciebi Seqebaze
(icinis, ukravs taSs)ემოციებს გამოხატავს
ადექვატურად
(სიხარულს გამოხატავს გიმილით და ა.შ).
moswons sportuli aqtivobebi,
cekva da simRera
kargadaa CarTuli da aqtiurobs sportis, simReris, xatvis, cekvis
gakveTilebze.
.
|
swrafad da advilad ecvleba xasiaTi, advilad Riziandeba. mcire warumateblobazec ki ibuteba, wuwunebs (aRar minda, aRar gavakeTeb, me es
ar vici)
Tu raime ar gamouvida, an arasworad gaakeTa, cdilobs sxvaze gadabralebas. (Tu daagvianda
damnaSavea deda, an avtobusi, an kibe, romelsac fexi wamokra)
xSirad adanaSaulebs Tanaklaselebs. (ar dameloda, ar maTxova)
ახასიათებს თვითდაზიანება,უოფლიანდება ხელის გულები და ნერვიულობს.
|
კomunikacია
|
metyveleba komunikaciis ZiriTadi saSualebaa.
adeqvaturad esmis da asrulebs verbalur instruqciebs.
SekiTxvebze iZleva mokle pasuxs.
SeuZlia dasvas SekiTxva.
Tu raime sWirdeba SeuZlia dialogis inicireba
SekiTxvis dasmiT.
|
Tavdapirvelad Znelad Semodis kontaqtSi. laparakobs Cumad, nela. morcxvia. ucxo garemos, ucxo adamianebs,
axal davalebas eWviT uyurebs.
zogjer misi pasuxi araadeqvaturia, an TviTonac
kiTxviT gpasuxobs, an sxva Temaze gadaaqvs yuradReba
|
msxvili motoruli
unarebi
|
მსხვილი მოტორული უნარების განვითარებასთან დაკავშირებული სირთულეები არ აღენიშნება.
gadaadgildeba damoukideblad. SeuZlia kibeze
asvla-Casvla fexebis monacvleobiT saxelurze xelis mokidebis gareSe.
SeuZlia sirbili, cal fexze dgoma.
SeuZlia wonasworobis SenarCuneba.
SeuZlia monawileoba miiRos burTTan
dakavSirebul TamaSebSi, aCerebs da urtyams fexs burTs. iWers xeliT misken
gadagdebul burTs. SeuZlia sxvas gadaugdos burTi.
|
არ ვლინდება
სირთულეები.
|
natifi motoruli
unarebi
|
saweri saSualeba uWiravs marjvena xelSi sami TiTis CaWidebiT.
SeuZlia gaferadeba msxvili konturis dacviT.
SeuZlia martivi, 4-5 detaliani
obieqtis daxatva (saxli, xe, yvavili).
SeuZlia makratlis sworad daWera da furclis CaWra, martivi geometriuli
figurebis (samkuTxedi, oTxkuTxedi) mimsgavsebulad gamoWra.
SeuZlia mcire zomis sagnebiT manipulireba
(mozaikis awyoba, wvrili kubikebis CarWoba).
uWirs gaferadeba wvrili konturis dacviT.
|
არ ვლინდება
სირთულეები.
|
funqciuri unar-Cvevebi (კვება, ჩაცმა გახდა, ტუალეტი,
საკუთარი ნივთების მოწესრიგება...)
|
SeuZlia damoukideblad gaxda-Cacma.
SeuZlia damoukideblad Seikras Rili, elva, Tasma.
SeuZlia tualetis gamoyeneba nacnob sivrceSi damoukideblad.
SeuZlia piradi higienis dacva dedis daxmarebiT.
SeuZlia sakuTari nivTebis organizeba dedis daxmarebiT.
SeuZlia CamoTvalos weliwadis droebi miniSnebis Semdeg (mag. weliwadis
droebia gazafxuli, ...) Sesabamisi TanmimdevrobiT.
SeuZlia CamoTvalos Tveebi miniSnebis Semdeg Sesabamisi TanmimdevrobiT.
SeuZlia daasaxelos romeli Tvea axla.
SeuZlia CamoTvalos kviris dReebi miniSnebis Semdeg Sesabamisi TanmimdevrobiT.
SeuZlia daasaxelos ra dRea axla. ra dRe iyo guSin, ra dRe iqneba xval.
cnobs fuls, icis misi daniSnuleba da amoicnobs fulis Sesabamis
kupiurebs.
saojaxo teqnikas iyenebs daniSnulebisamebr
|
უჭირს daasaxelos weliwadis
romeli droa axla.
ar SeuZlia CamoTvalos weliwadis romel dros romeli Tveebi Seesabameba.
ar SeuZlia fulis gamoyeneba damoukideblad.
ar SeuZlia fulTan dakavSirebuli sxvadasxva operaciis Sesruleba. (ramdeni unda gadaixados, xurda ramdeni
ekuTvnis, ramdenia sami ocTeTriani da a.S.)
ar icis saaTis cnoba arc ciferblatian da arc cifrul saaTze.
|
ინტერესები, განსაკუთრებული მიდრეკილებები
|
გიორგის უყვარს
კომპიუტერის თამაში და ჰოვერბორდზე კატაობა.
|
|
საგანმანათლებლო გარემოს შეფასება
|
საჭირო რესურსების ჩამონათვალი, რაც
მნიშნელოვანია სსსმ მოსწავლის სწავლის ხელშეწყობისთვის, მაგ ადამიანური ან/და
მატერიალური რესურსი
|
|
არსებული რესურსები: ადამიანური რესურსი, სათვლელები,
კუბები, ფერადი მოზაიკა, საგნები მაგნიტებით, ლეგოები, გრაფიკული სქემები,
გასაფერადებლები, სახატავი ალბომები, ფერადი ფანქრები, საბავშვო ილუსტრირებული
წიგნები.
საჭირო რესურსები
|
მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის
დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: მეორე
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი-გვარი:
თარიღი:
18.09.2017
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების
საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: მეორე
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი-გვარი:
თარიღი:18.09.2017
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების
საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: მეორე
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი-გვარი:
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების
საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-31.10
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:
ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება
მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში, შეუძლია აქტიური
ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში;
|
მოკლევადიანი მიზანი
|
ებმება ჩემთან
საუბარში, პასუხობს ჩემ მიერ დასმულ შეკითხვებს;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
საკომუნიკაციო სიტუაციების
შეთავაზება-დიალოგები სხვადასხვა თემაზე;
|
ადამიანური
რესურსი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:
ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება
მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში, შეუძლია აქტიური
ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში;
|
მოკლევადიანი მიზანი
|
თანაკლასელებთან
საუბრობს თავაზიანად, -მშვიდი ხმით, მკაფიოდ;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
საკომუნიკაციო
სიტუაციების შეთავაზება-დიალოგები თანაკლასელებთან, პირადი მაგალითი.
|
ადამიანური
რესურსი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2 .02
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:
ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება
მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში, შეუძლია აქტიური
ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში და წაკითხულისადმი, მოსმენილისადმი საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
თანდათან ავითარებს და აქტიურად იყენებს
ლექსიკურ მარაგს;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
3
|
სიტყვების სკივრი-ახალი
ლექსიკური ერთეულების შეთავაზება და
დასწავლა;
|
სურათები,
ნახატები,გამოწერილი მარტივი სიტყვები;
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:
ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ
სამეტყველო სიტუაციაში, შეუძლია აქტიური
ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში, ნანახისადმი, წაკითხულისადმი,
მოსმენილისადმი საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა;
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
ისმენს მცირე ზომის მარტივ ტექსტებს და
გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას წაკითხულისადმი,-მომეწონა, არ მომეწონა;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
4
|
დავათვალიეროთ ნახატები,
წავიკითხოთ ტექსტი-ილუსტრაციებით დაინტერესების შემდეგ ტექსტების კითხვა,
წაკითხულის მარტივი ანალიზი;
|
კარგად
ილუსტრირებული, მცირე მოცულობის საბავშვო წიგნები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:
ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება
მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში, შეუძლია აქტიური
ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში, ნანახისადმი, წაკითხულისადმი, მოსმენილისადმი
საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
უყურებს მოკლე მულტფილმებს და ცდილობს,
გადმოსცეს მათი შინაარსი;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
რა ხდებოდა მულტფილმში?-საუბარი
ნანახი მულტფილმის გარშემო.
|
საინტერესო
საბავშვო ანიმაციები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი: ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება:
ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება
მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში, შეუძლია აქტიური
ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში;
|
მოკლევადიანი მიზანი
|
ცდილობს, მეტყველების დროს გამოხატოს
საკუთარი ემოციები, -(სიხარული, წყენა), გამოხატავს წინადადებების
მოდალობებს-თხრობითი, კითხვითი და ძახილის წინადადებების მართებულად წარმოთქმა.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
6
|
შემეკითხე, გამოხატე შენი
გრძნობები!-მასწავლებელი ავარჯიშებს მოსწავლეს თხრობითი, კითხვითი და ძახილის
წინადადებების გამოთქმაში.
|
ადამიანური
რესურსი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-30.10
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის წაკითხვა
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს წიგნში
მუშაობა;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
7
|
როგორ
უნდა ვისარგებლოთ წიგნით-მითითება პირობით ნიშნებზე წიგნში, სტრუქტურაზე,
ტექსტებსა და ილუსტრაციებზე.
|
სახელმძღვანელო
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის ამოკითხვა
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს ტექსტიდან მარტივი სიტყვების ამოკითხვა;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
ამოიკითხე სიტყვები ფერადი
მარცვლების გამოყენებით;
|
თაბახის
ფურცლებზე შედგენილი ფერადი მარცვლები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2
.02
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს სიტყვების დამარცვლა;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
რამდენი მარცვალია?-ვარჯიში
სიტყვების დამარცვლაში
|
სიტყვებისა
და მარცვლების ბარათები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს მცირე ზომის, მარტივი წინადადებების ამოკითხვა.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
2
|
ეცადე, ამოიკითხო!-ვარჯიში მარტივი სიტყვებისა და წინადადებების საყრდენების გარეშე ამოკითხვაში;
|
გამოწერილი
სიტყვები
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი:ქართული ენა და
ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი,
გვარი:
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა
|
მოკლევადიანი მიზანი
1
|
შეძლოს წაკითხული ტექსტის გაგება,-სად? რა? ვინ? შეკითხვების
დახმარებით.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
ვისაუბროთ წაკითხულის შესახებ!-რა
მოხდა? სად მოხდა ეს ამბავი? ვინ არიან პერსონაჟები?
|
წინასწარ
მომზადებული საკითხავი
|
No comments:
Post a Comment