ი ს გ


მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

მოსწავლე (სახელი, გვარი)

პირადი ნომერი

სკოლა
სsip-dimitri uznaZis saxelobis Tbilisis 22-e sajaro
კლასი
meore
დაბადების თარიღი

ასაკი

მშობლის/კანონიერი წარმომადგენლის სახელი, გვარი

ტელეფონის ნომერი

იურიდიული მისამართი

ფაქტობრივი მისამართი

სკოლის მისამართი

ელ ფოსტა


ისგ-ის შექმნის თარიღი (წელი, თვე, რიცხვი) 20. 09. 2017
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირი: ნესტან კუპრავა
სსსმ მოსწავლისათვის სკოლამ უნდა განსაზღვროს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შესამუშავებლად სამუშაო ჯგუფი (ისგ ჯგუფი), რომელშიც ერთიანდებიან სსსმ მოსწავლის საგნის მასწავლებლები, მშობელი, ფსიქოლოგი, სპეციალური მასწავლებელი. ისგ-ის შეხვედრები მნიშვნელოვანია ჩატარდეს წელიწადში მინიმუმ 4-ჯერ (იხ. ცხრილი). შეხვედრებზე განიხილება გეგმის შესრულების მიმდინარეობა და გეგმაში შესატანი ცვლილებები (თუკი, ამის საჭიროება არსებობს). გეგმის განხორციელების მონიტორინგის შედეგად გეგმა ექვემდებარება პერიოდულ ცვლილებებს.

ისგ - ის ჯგუფის შეხვედრები
თარიღი
პირველი შეხვედრა - I სემესტრის დასაწყისში
18.09/2017
მეორე შეხვედრა  - I სემესტრის ბოლოს
26.12. 2017
მესამე შეხვედრა -  II სემესტრის დასაწყისში
18. 02.2018
მეოთხე შეხვედრა  - II სემესტრის ბოლოს
29.05.2018
საჭიროებით განსაზღვრული შეხვედრა




(1)  შეხვედრა - I სემესტრის დასაწყისში, თარიღი  18.09  2017  ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
  1. მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი

  1. დამრიგებელი


  1. მასწავლებელი

მათემატიკა,ქართული ენა, ბუნებისმეტყველება
  1. მასწავლებელი

 ინგლისური ენა
  1. მასწავლებელი

სპორტი
  1. ფსიქოლოგი

ფსიქოლოგი
  1. სპეც. მასწავლებელი

სპეციალური მასწავლებელი
  1. სხვა სპეციალისტი


(2)  შეხვედრა  - I სემესტრის ბოლოს, თარიღი 26/12/2017 ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
  1. მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი

  1. დამრიგებელი


  1. მასწავლებელი

ქართული ენა, მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება
  1. მასწავლებელი

ინგლისური ენა
  1. მასწავლებელი

სპორტი
  1. ფსიქოლოგი


  1. სპეც. მასწავლებელი


  1. სხვა სპეციალისტი


(3)  შეხვედრა -  II სემესტრის დასაწყისში, თარიღი  18/02/2018 ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
  1. მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი

  1. დამრიგებელი


  1. მასწავლებელი

ქართული ენა, მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება
  1. მასწავლებელი

ინგლისური ენა
  1. მასწავლებელი

სპორტი
  1. ფსიქოლოგი


  1. სპეც. მასწავლებელი


  1. სხვა სპეციალისტი


(4)  შეხვედრა  - II სემესტრის ბოლოს  29/05/2018  ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
  1. მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი

  1. დამრიგებელი


  1. მასწავლებელი

ქართული ენა, მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება
  1. მასწავლებელი

ინგლისური ენა
  1. მასწავლებელი

სპორტი
  1. ფსიქოლოგი


  1. სპეც. მასწავლებელი


  1. სხვა სპეციალისტი



მონაცემები  სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის მიმდინარე სასწავლო პროცესის  თაობაზე
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით სწავლების საჭიროება
დიახ
ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა, ბუნებისმეტყველება

შინ  სწავლების საჭიროება
არა
სასწავლო გარემოს აკომოდაციის საჭიროება
(განმარტება: სასწავლო გარემოს აკომოდაცია ნიშნავს სასწავლო გარემოს ისეთი ცვლილებას, რომელიც არ იწვევს ეროვნული სასწავლო გეგმის შინაარსის შეცვლას, არამედ ხელს უწყობს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის შესაბამისი სასწავლო გარემოს და პირობების შექმნას)
დიახ

დადებითი პასუხის შემთხვევაში, შემოხაზეთ საჭირო აკომოდაციის სახეები
ა) ინსტრუქციის აკომოდაცია:
·       ჟესტების ენა;
·       ბრაილის ანბანი;
·       კომუნიკაციის ალტერნატიული საშუალებების გამოყენება (ბარათებით კომუნიკაცია);
·       ტექსტის ლექსიკის გამარტივება
·       ვიზუალური მინიშნება;
·       ვიზუალური ცხრილი;
·       ფონტის გაზრდა;
·       ტექსტში მნიშვნელოვანი ადგილების მონიშვნა;
·       ინსტრუქციის პერიფრაზირება;
·       ინფორმაციის გამეორება;
·       აუდიო მასალის გამოყენება.
ბ) გარემო პირობების აკომოდაცია:
·       სკოლისა და კლასის ფიზიკური გარემო;
·       საკლასო ოთახის მდებარეობა;
·       მერხების განლაგება;
·       მოსწავლეთა განთავსება;
·       განათება;
·       ადაპტირებული ავეჯი, სივრცე;
·       სწავლების სტრატეგია.
გ) შეფასების აკომოდაცია:
·       წერითი გამოცდის/ტესტირების ზეპირით ჩანაცვლება ან პირიქით;
·       ასისტენტი, რომელიც მონიშნავს პასუხებს;
·       გამადიდებელი, ლუპა;
·       ხმის გამაძლიერებელი;
·       კალკულატორი.
დ) დროის, გრაფიკის აკომოდაცია:
·       დროის გაზრდა;
·       შეფასების, გამოცდის ეტაპობრივი ჩატარება;
·       დროის დაგეგმვა;
·       დასწრების ინდივიდუალური გრაფიკი;
·       შესვენების ინდივიდუალური გრაფიკი
·       დღის გრაფიკი, აქტივობების ხანგრძლივობა.
დამატებითი სერვისების საჭიროება

არა
კლასის დამრიგებლის ხელმოწერა ______________________________________
დირექტორის ხელმოწერა ______________________________________________
მშობლის ხელმოწერა __________________________________________________

შეფასების შედეგები
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა უნდა ითვალისწინებდეს ინფორმაციას ბავშვის აკადემიური, კოგნიტური, სოციალური, ქცევითი, ემოციური, მოტორული და სხვა სფეროების შესახებ

აკადემიური  უნარები
(აფასებს საგნის მასწავლებელი)
ძლიერი მხარეები
სუსტი მხარეები
წერა

kalami uWiravs marjvena xelSi, 3 TiTis CaWidebiT.  weras iwyebs furcelze marcxna kididan.icavs zeda da qveda registrSi asoTa swor ganlagebas.
moswavles SeuZlia misTvis nacnobi sityvebis Cawera karnaxiT.
moswavles SeuZlia dafidan, wignidan  3-4 sityviani nebismieri sirTulis winadadebis kopireba.
 დამოუკიდებლად წერს  შეცდომებით.  უჭირს კარნახით წერა უცნობი სიტყვების და ასევე ბევრი ხმოვნის თანხვედრით შდგენილი სიტყვების. საწერ სავარჯიშოებს დამოუკიდებლად ვერ ასრულებს.
კითხვა
SeuZlia waikiTxos მეორე klasis teqsti (daax. 20 winadadeba.)ხან ასო-ასო,ხან მარცვლებით.
kiTxulobs damarcvliT nebismieri sirTulis sityvebs,  kiTxvisas nawers ayolebs TiTs.
esmis wakiTxuli 3-4 sityviani winadadebis Sinaarsi, Tu is exeba misTvis nacnob, sayofacxovrebo Temebs.
teqsts kiTxulobs monotonurad,  neli tempiT, araswaori intonaciiT.
ar iTvaliswinebs sasven niSnebs.
uWirs wakiTxuli mxatvruli teqstis Sinaarsis gageba

თხრობა
wakiTxuli  (მეორე klasis) teqstis Sinaarsis gadmosacemad  esaWiroeba damxmare kiTxvebi.
SeuZlia  SinaarsTan dakavSirebul iseT kiTxvebze pasuxis gacema, romlebic daxuruli tipis pasuxs moiTxovs.  (vizea ambavi? sad moxda es ambavi? vin wavida tyeSi?) axsovs mxolod calkeuli detalebi da asaxelebs maT.
calkeul suraTs aRwers martivi (2-3 sityviani) winadadebiT. (biWi midis, biWs frani Cauvarda, ZaRli wavida, moutana.)
ar SeuZlia wakiTxuli teqstis moyola damoukideblad.
ar SeuZlia teqstis SinaarsTan dakavSirebul iseT kiTxvebze pasuxis gacema, romelic Sinaarsis gaSlas moiTxovs,  (ra xdeboda?)
ver swvdeba teqstis ZiriTad azrs.
zogjer misi pasuxebi ar Seesabameba Sinaarss, igonebs axal detalebs  (risTvis wavidnen monadireebi tyeSi? -  Tevzebi rom amoeyvanaT), an TviTonac kiTxviT gpasuxobs, an sxva Temaze gadaaqvs yuradReba
ანგარიში
SeuZlia zepiri  daTvla 38-mde nebismieri dasaxelebuli cifridan.
10-dan 1-mde SeuZlia ukuTvla, nebismieri dasaxelebuli cifridan.
SeuZlia 30-is farglebSi nebismieri ricxvis winare da Semdgomi ricxvis dasaxeleba.
SeuZlia sagnebis gadaTvla zepirad, TiTiT Cvenebis gareSe. SeuZlia gadaTvlil saganTa saerTo raodenobis dasaxeleba.
SeuZlia 30-is farglebSi nebismieri ricxvis dasaxeleba da karnaxiT Cawera.
SeuZlia ricxvebis Sedareba 30-is farglebSi. icis cnebebi bevri-cota, meti – naklebi.
SeuZlia 10-is fargalSi mimateba zepirad.
SeuZlia 10-dan 30-mde ricxvze 3-is mimateba Tanrigis gavliT zepirad.
SeuZlia 10-dan 30-mde ricxvze 5-is mimateba TvalsaCinoebis gamoyenebiT.
SeuZlia  10-is farglebSi 3-is gamokleba zepirad.
SeuZlia 10-is farglebSi 4-is gamokleba TvalsaCinoebiT.
SeuZlia amoicnos da daasaxelos geometriuli figurebi:  samkuTxedi, oTxkuTxedi, xuTkuTxedi, eqvskuTxedi, wre.
SeuZlia damoukideblad  daxatos  samkuTxedi, oTxkuTxedi, xuTkuTxedi, wre.
SeuZlia nebismieri ბრტყელი geometriuli figuris gadaxatva.
SeuZlia simboloebis  > < sworad  gamoyeneba. SeuZlia ramdenime ricxvis Sedareba
ar SeuZlia daTvla ricxvebis gamotovebiT (2,4,6...)
ar SeuZlia  aTeulebiT gadaTvla.
ar SeuZlia 30-is zemoT ricxvebis dasaxeleba  da  Cawera.
ar SeuZlia 10-dan 30-mde ricxvze 4-is mimateba zepirad.
ar SeuZlia 10-dan 30-mde ricxvze 6-is mimateba TvalsaCinoebis gamoyenebiT.
ar SeuZlia 10-dan 20-mde 4-is gamokleba TvalsaCinoebiT
ar SeuZlia amoicnos da daasaxelos geometriuli figurebi:  marTkuTxedi, rombi, kvadrati
geometriuli  figurebi  zogjer damaxinjebulia (xazebi gamrudebulia, ar aris kargad gamokveTili kuTxe)
ar SeuZlia figuris tol nawilad  gayofa.
ar SeuZlia martivi (10-is farglebSi, erTmoqmedebiani ) amocanis pirobis mixedviT algebruli gamosaxulebis Sedgena.


კოგნიტური (შემეცნებითი) უნარები
(აფასებს სპეც მასწავლებელი ან/და ფსიქოლოგი )

ძლიერი მხარეები

სუსტი მხარეები
აღქმა
ცნობს და ასახელებს როგორც ძირითად ისე არაძირირითად ფერებს. შეუძლია დიდ-პატარა ობიექტების განსაზღვრა რამდენიმე ობიექტს შორის. შეუძლია სურათზე გამოსახული სხავადასხვა ობიექტების აღქმა. შეუძლია გრძელი- მოკლეს გარჩევა რამოდენიმე ობიექტს შორის. კარგად აქვს განვითარებული ვიზუალური გარჩევის და ანალიზის უნარი, . შეუძლია ერთმანეთზე გადახატული ობიექტების გამორჩევა, იდენტიფიკაცია.
uWirs sivrciTi mimarTebebis  (win, marjvniv, marcxniv)  sworad gansazRvra.
ყურადღება
SeuZlia erT davalebaze yuradRebis koncentrireba mxardaWeris gareSe  10  wuTis ganmavlobaSi. (Tu gare faqtorebi ar uSlis xels)
swrafad SeuZlia erTi aqtivobidan meoreze gadarTva.

uWirs instruqciis SenarCuneba davalebis dasrulebamde, sWirdeba instruqciis ramdenjerme  gameoreba. advilad efanteba yuradReba gare stimulebis zemoqmedebiT. (oTaxSi fanjara damaxurina, xmauri mawuxebs da xels miSliso)
მეხსიერება
xanmokle smeniTi mexsiereba – 10 dasaxelebuli sityvidan SeuZlia daimaxsovros da maSinve gaimeoros  4 sityva.
yovel Semdeg aRdgenaze imatebs damaxsovrebul sityvaTa raodenoba. sityvaTa maqsimaluri raodenoba – 8 daimaxsovra da aRadgina meoTxe da mexuTe gameorebaze, rac miuTiTebs, rom gameoreba daswavlisaTvis efeqturi saSualebaa.
 xanmokle vizualuri –– 10 daTvalierebuli obieqtidan SeuZlia daimaxsovros da maSinve daasaxelos 5 obieqti.
gadavadebuli smeniTi mexsiereba – 10 dasaxelebuli sityvidan SeuZlia daimaxsovros da gadavadebiT (5wT)  gaimeoros  4 sityva.
gadavadebuli vizualuri – 10 daTvalierebuli obieqtidan SeuZlia daimaxsovros da gadavadebiT (5wT)  daasaxelos  4 obieqti.
10 dasaxelebuli sityvidan a r SeuZlia daimaxsovros da maSinve gaimeoros  4 sityvaze meti.
10 daTvalierebuli obieqtidan ar SeuZlia daimaxsovros da maSinve daasaxelos 5 obieqtze meti.
10 dasaxelebuli sityvidan ar SeuZlia daimaxsovros da gadavadebiT (5wT)  gaimeoros  4 sityvze meti.
10 daTvalierebuli obieqtidan  ar SeuZlia daimaxsovros da gadavadebiT (5wT)  daasaxelos  4 obieqtze meti.

აზროვნება
SeuZlia daasaxelos ZiriTadi kategoria Sesabamisi obieqtis miwodebis pirobebSi  miniSnebis Semdeg (cxovelebi, WurWeli, xili).
SeuZlia saganTa dajgufeba 3 niSnis mixedviT (zoma, feri, forma)
SeuZlia saganTa Soris msgavseba-gansxvavebis dros gamoyos vizualuri niSni (forma, feri, zoma)
SeuZlia sworad daalagos 5-6 nawilisagan Semdgari siuJeturi suraTi.
ar SeuZlia daasaxelos kategoriis saxeli damoukideblad.

 uWirs kategorizacia. (mag: cxovelebis nawili moaTavsa erT kategoriaSi, ramodenime ara)


uWirs saganTa Soris msgavseba-gansxvavebis danaxva klasis niSniT da funqciis mixedviT.


მეტყველება
eqspresiuli metyveleba - 
SeuZlia sagnebis saxeldeba, moqmedebebis aRmniSvneli sityvebis dasaxeleba.
SeuZlia misi sayvareli filmis an multfilmis Sesaxeb martiv kiTxvebze pasuxis gacema. ( mag: vis misdevda სუპერ ბიძა?  ჩვეულებრივი ტანსაცმელი ეცვა,თუ სპეციალური?
metyvelebs 4-5 sityviani martivi winadadebebiT.
SeuZlia mravlobiTis warmoeba da sworad gamoyeneba.
metyvelebisas SeuZlia zrdilobiani formis gamoyeneba.
dialogis dros pasuxobs kiTxvebze mokle konkretuli pasuxiT.
SeuZlia misi sayvareli saqmianobis an filmis Sesaxeb saubari.
impresiuli metyveleba –
SeuZlia  3-4 safexuriani instruqciis gageba da Sesruleba. (gamoaRe fanjara, aanTe Suqi, wigni Sede karadaSi da dajeqi)
eqspresiuli metyveleba - 
uWirs azris dasrulebulad gamoxatva, ris gamoc misi metyveleba zogjer gaugebaria.
pasuxebSi zogjer asaxelebs ara sagans an obieqts, aramed mis damaxasiaTebel niSnebs, sSirad iyenebs nacvalsaxelebs
uWirs brunvis niSnebis sworad warmoeba da gamoyeneba.
aqvs mwiri leqsikuri  maragi, ris gamoc ver gebulobs an  arasworad gebulobs  bevri sityvis mniSvnelobas (daiwyes puroba – Setrialdnen)
  uWirs dialogis wamowyeba da SenarCuneba.
zogje r aqvs rigis dacvis problema.
zogjer ar elodeba pasuxs, saubari sxva Temaze gadaaqvs an kiTxvas pasuxobs kiTxviTve
impresiuli metyveleba –
instuqciis Sesrulebis dros zogjer urevs davalebis Tanmimdevrobas.

ქცევა და ემოცია





ძირითადად wynari da mSvidi bavSvia.   Zalian uyvars Seqeba.   aqvs TvalsaCino reaqciebi Seqebaze (icinis, ukravs taSs)ემოციებს გამოხატავს ადექვატურად
(სიხარულს გამოხატავს გიმილით და ა.შ).
 moswons sportuli aqtivobebi, cekva da simRera
kargadaa CarTuli da aqtiurobs  sportis, simReris, xatvis, cekvis gakveTilebze.
.

swrafad da advilad ecvleba xasiaTi, advilad Riziandeba.  mcire warumateblobazec ki ibuteba,  wuwunebs (aRar minda, aRar gavakeTeb, me es ar vici)
Tu raime ar gamouvida, an arasworad gaakeTa,  cdilobs sxvaze gadabralebas. (Tu daagvianda damnaSavea deda, an avtobusi, an kibe, romelsac fexi wamokra)
xSirad adanaSaulebs Tanaklaselebs. (ar dameloda, ar maTxova)
ახასიათებს თვითდაზიანება,უოფლიანდება ხელის გულები და ნერვიულობს.
კomunikacი
metyveleba komunikaciis ZiriTadi saSualebaa.
adeqvaturad esmis da asrulebs verbalur instruqciebs.
SekiTxvebze iZleva mokle pasuxs.
SeuZlia dasvas SekiTxva.
Tu raime sWirdeba SeuZlia dialogis inicireba SekiTxvis dasmiT.
Tavdapirvelad Znelad Semodis kontaqtSi. laparakobs Cumad, nela.  morcxvia. ucxo garemos, ucxo adamianebs, axal davalebas eWviT uyurebs.

zogjer misi pasuxi araadeqvaturia, an TviTonac kiTxviT gpasuxobs, an sxva Temaze gadaaqvs yuradReba
msxvili motoruli
unarebi


მსხვილი მოტორული უნარების განვითარებასთან დაკავშირებული სირთულეები არ აღენიშნება.
gadaadgildeba damoukideblad. SeuZlia kibeze asvla-Casvla fexebis monacvleobiT saxelurze xelis mokidebis gareSe.
SeuZlia sirbili,  cal fexze dgoma.
SeuZlia wonasworobis SenarCuneba.
SeuZlia monawileoba miiRos burTTan dakavSirebul TamaSebSi, aCerebs da urtyams fexs burTs. iWers xeliT misken gadagdebul burTs. SeuZlia sxvas gadaugdos burTi.
არ ვლინდება სირთულეები.
natifi motoruli
unarebi
saweri saSualeba uWiravs marjvena xelSi sami TiTis CaWidebiT.
SeuZlia gaferadeba msxvili konturis dacviT.
SeuZlia  martivi, 4-5 detaliani obieqtis daxatva (saxli, xe, yvavili).
SeuZlia makratlis sworad daWera da furclis CaWra, martivi geometriuli figurebis (samkuTxedi, oTxkuTxedi) mimsgavsebulad  gamoWra.
SeuZlia mcire zomis sagnebiT manipulireba (mozaikis awyoba, wvrili kubikebis CarWoba).
uWirs gaferadeba wvrili konturis dacviT.
არ ვლინდება სირთულეები.
funqciuri unar-Cvevebi (კვება, ჩაცმა გახდა, ტუალეტი,  საკუთარი ნივთების მოწესრიგება...)
SeuZlia damoukideblad gaxda-Cacma.
SeuZlia damoukideblad Seikras Rili, elva, Tasma.
SeuZlia tualetis gamoyeneba nacnob sivrceSi damoukideblad.
SeuZlia piradi higienis dacva dedis daxmarebiT.
SeuZlia sakuTari nivTebis organizeba dedis daxmarebiT.
SeuZlia CamoTvalos weliwadis droebi miniSnebis Semdeg (mag. weliwadis droebia gazafxuli, ...) Sesabamisi TanmimdevrobiT.
SeuZlia CamoTvalos Tveebi miniSnebis Semdeg  Sesabamisi TanmimdevrobiT.
SeuZlia daasaxelos romeli Tvea axla.
SeuZlia CamoTvalos kviris dReebi miniSnebis Semdeg  Sesabamisi TanmimdevrobiT.
SeuZlia daasaxelos ra dRea axla. ra dRe iyo guSin, ra dRe iqneba xval.
cnobs fuls, icis misi daniSnuleba da amoicnobs fulis Sesabamis kupiurebs.
saojaxo teqnikas iyenebs daniSnulebisamebr
უჭირს daasaxelos weliwadis romeli droa axla.
ar SeuZlia CamoTvalos weliwadis romel dros romeli Tveebi Seesabameba.
ar SeuZlia fulis gamoyeneba damoukideblad. 
ar SeuZlia fulTan dakavSirebuli sxvadasxva operaciis Sesruleba.    (ramdeni unda gadaixados, xurda ramdeni ekuTvnis, ramdenia sami ocTeTriani da a.S.)
ar icis saaTis cnoba arc ciferblatian da arc cifrul saaTze.


ინტერესები, განსაკუთრებული მიდრეკილებები
გიორგის უყვარს კომპიუტერის თამაში და ჰოვერბორდზე კატაობა.
საგანმანათლებლო გარემოს  შეფასება
საჭირო რესურსების ჩამონათვალი, რაც მნიშნელოვანია სსსმ მოსწავლის სწავლის ხელშეწყობისთვის, მაგ ადამიანური ან/და მატერიალური რესურსი
არსებული რესურსები: ადამიანური რესურსი, სათვლელები, კუბები, ფერადი მოზაიკა, საგნები მაგნიტებით, ლეგოები, გრაფიკული სქემები, გასაფერადებლები, სახატავი ალბომები, ფერადი ფანქრები, საბავშვო ილუსტრირებული წიგნები.
საჭირო რესურსები     










მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: მეორე
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი-გვარი:
თარიღი: 18.09.2017

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს
და დეკვატურად აღიქვას მარტივი
ინფორმაცია; შეუძლია შეძლებისდაგვარად რეაგირება ნაცნობ სამეტყველო სიტუაციებში.

ასრულებს მასწავლებლის მარტივ ზეპირ ინსტრუქციებს;
შეუძლია თანაკლასელებთან
შეძლებისდაგვარად წარმართოს დიალოგი ნაცნობ თემაზე.

საუბრისას უხშირად უჭირს მართებული სიტყვების შერჩევა, მეტწილად დანაწევრებულად მეტყველებს.
შეუძლია გადმოსცეს მარტივი
ინფორმაცია;მაგ: :ჩემი საყვარელი
ცხოველი“, „ჩემი ოთახი,“ „ჩემი
ოჯახი“.
1.2;  შეუძლია ილუსტრაციის მიხედვით გამოიცნოს მარტივი ტექსტის შინაარსი.

1.2;  უჭირს მოსმენილი ტექსტის შინაარსის გადმოცემა, პერსონაჟის დახასიათება.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფრვა, შეუძლია ანბანის ნასწავლი  ასოების გამოყენებით ერთმარცვლიანი და ორმარცვლიანი სიტყვებს ამოკითხვა;

1.7. შეუძლია ასო-ბგერითი მიმართებების დამყარება და მარტივი, მოკლე სიტყვების გაშიფრვა.



1.7. გრძელი სიტყვებისა და წინადადებების  ამოკითხვა უჭირს.

მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფრვა, -შეუძლია წაკითხულ ტექსტში მარტივი ინფორმაციის გაგება.

1.7.  შეუძლია სიტყვების მოძიება მისთვის საგანგებოდ ადაპტირებულ ტექსტში.




1.7.  უჭირს მისთვის საგანგებოდ დიფერენცირებული ტექსტიდანაც კი ილუსტრაციის შესაბამისი ეპიზოდის მოძებნა და ამოკითხვა.
მოსწავლეს  შეუძლია კარნახით წერა და ნაბეჭდი ტექსტიდან / დაფიდან მარტივი წინადადებების გადაწერა.
შეუძლია გადაიწეროს ჩემ მიერ შეთავაზებული  მოკლე და მარტივი ტექსტი,  სავარჯიშოს შესასრულებლად შეძლებისდაგვარად იყენებს საყრდენს. შეუძლია დაწეროს ნაკარნახევი მარცვალი;
I.13 . შეუძლია კარნახით დაწეროს მარტივი სიტყვები.
I.13 თუნდაც მარტივი ტექსტის გადაწერისას ხშირად უშვებს შეცდომებს.
ნაკარნახევი სამზე მეტმარცვლიანი სიტყვის, ან თუნდაც მოკლე წინადადების ჩაწერა არ შეუძლია.
სურათზე გამოსახულ საგანს შეიძლება მიუწეროს შესაბამისი მარტივი სიტყვა. (მაგ: კუ).
1.14. ზეპირად და შემდეგ წერილობით უპასუხებს მხოლოდ ძალიან მარტივ კითხვებს, (მაგ: რა არის ეს?-ეს არის...)
1.14. დამოუკიდებლად წერითი სავარჯიშოების შესრულება არ შეუძლია, წერილობით უპასუხოს მასწავლებლის მარტივ შეკითხვებსაც კი.
მოსწავლეს შეუძლია ანბანის ყველა ასოს გამოწერა.

1.12; ხელის სწორი მოძრაობით წერს ანბანის ყველა ასოს შესაბამისი მიმართულებით;
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოთა განლაგების პრინციპს.
1.12;  არ შეუძლია აღწეროს კონკრეტული ასოს რაღაც ზოგადი ნიშანი/ელემენტი მაინც (მაგ: მრგვალია, სწორი ხაზია...).

მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე

საჭიროებს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით სწავლას საგნის სამივე მიმართულებით: ზეპირმეტყველება, კითხვა და წერა.
საჭიროა გაიზარდოს მოსწავლის ლექსიკური მარაგი, სასწავლო წლის მანძილზე შეძლოს მარტივი წინადადების ამოკითხვა, წერაში კი  დაფიდან, წიგნიდან სიტყვებისა და  წინადადებების გადაწერა, ნაკარნახევი მარტივი წინადადების წერა.

მასწავლებლის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––

დირექტორის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––––












მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: მეორე
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი-გვარი:
თარიღი:18.09.2017
მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები;
ითვლის ჩემ მიერ მითითებულ საგნებს. ასახელებს წინა და მომდევნო რიცხვებს.
I.1. ერთი ბიჯით ითვლის 20-ის ფარგლებში.
I.1.უჭირს ორნიშნა რიცხვის ჩანაწერში ათეულებისა და ერთეულების თანრიგების  მითითება.
მოსწავლეს შეუძლია რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
I.2.განმარტავს რიცხვების სახელებს ქართულ ენაში-10-ის ფარგლებში.
საგანთა ერთობლიობაში ასახელებს მითითებული საგნის რიგს.
განასხვავებს ეროვნული ფულის ნიშნებს 20-ის ფარგლებში.
I.2. არ შეუძლია რიცხვების სახელების განმარტება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.

I.3; ზეპირად ანგარიშობს შეკრება-გამოკლებას 10-ის ფარგლებში.
შეუძლია შეკრება -გამოკლების დემონსტრირება რიცხვით კიბეზე ათის ფარგლებში.
I.2. უჭირს ათეულის გავლით შეკრება გამოკლების მოქმედების შესრულება.
უჭირს მოქმედებათა ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირება.

მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
 I.3 ახდენს შეკრება -გამოკლების დემონსტრირებას 10-ის ფარგლებში, განსაზღვრავს განსხვავებებს მხოლოდ 5-ის ფარგლებში.

I.3. ვერ აორმაგებს და ანახევრებს რიცხვებს ოცის ფარგლებში, უჭირს გაორმაგებისა და განახევრების მოქმედებების დემონსტრირება. არ შეუძლია გროვის შევსება მითითებულ რაოდენობამდე.
თვალსაჩინოების დახმარებით ამოხსნის მარტივ ამოცანებს.(ათის  ფარგლებში)-ჩემი დახმარებით
I.3 ამოცანების ამოხსნისას ირჩევს შესაბამის მოქმედებას, ამოხსნის ხერხს-10-ის ფარგლებში.
I.3. გათვალსაჩინოების გარეშე მარტივი ამოცანების ამოხსანაც კი უჭირს.
მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობების შეფასება და შედარება.
 I.4  ახდენს შედარებებს სათვლელი საგნების დახმარებით.
შეუძლია შეაფასოს რაოდენობები ათის ფარგლებში, რამდენით მეტია, რამდენით ნაკლებია, მაგრამ იმავეს ვერ ასრულებს ოცის ფარგლებში.
I.4. ვერ განსაზღვრავს განსხვავებებს რიცხვებს შორის, ათზე მეტი საგნების შედარებები უჭირს.



მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე

საჭიროებს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით სწავლებას საგნის ერთი  მომართულებით:
რიცხვები და მოქმედებები.

მასწავლებლის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––––






















მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: მეორე
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი-გვარი:

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
აჯგუფებს ორგანიზმებს მცენარეებად და ცხოველებად;

I.2. რამდენიმე სიტყვით ახასიათებს ნაცნობ ცხოველებს. შეუძლია დაასახელოს ცხოველების სხეულების ნაწილები: კუდი, დინგი...
I.2. არ შეუძლია ისაუბროს ცხოველების  მსგავსებებსა და განსხვავებებზე.
მოსწავლე შეუძლია  აღწეროს ორგანიზმები გარეგნული ნიშნების მიხედვით. 
I.2შეძლებისდაგვარად აღწერს ადამიანს (საკუთარ თავს) თვალსაჩინო გარეგანი ნიშნების მიხედვით; (მაგალითად: მაღალია, პატარაა..).
I.2. არ შეუძლია კითხვების დასმა ცხოველების, მცენარეების მრავალფეროვნების გამოსავლენად.
მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს სხეულებს/მოვლენებს შორის   მსგავსება და განსხვავება არსებითი ნიშნების მიხედვით.

 1.3. შეუძლია დააკვირდეს და განასხვაოს მოძრავი და უძრავი სხეულები.
1.3;  უჭირს ბუნებრივი და ადამიანის მიერ დამზადებული სხეულების დაჯგუფება და მათი აღწერა.
მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს დღე-ღამის  მონაცვლეობასთან დაკავშირებული მოვლენები.
1.5; ბუნებაში ან ილუსტრაციებზე ამოიცნობს ციურ სხეულებს (მზე, მთვარე, ვარსკვლავები);
ზოგადად აღწერს საკუთარი აქტივობების მონაცვლეობას დღე-ღამის განმავლობაში.
1.5; არ სეუძლია დაუკავშიროს საკუთარი აქტივობების მონაცვლეობა დღე-ღამის განმავლობაში კონკრეტულ დროს (მაგ., დილის 9 საათი - სწავლის დაწყება, საღამოს 6 საათი - საყვარელი ტელეგადაცემა);
არ შეუძლია ცხოველთა ქცევების აღწერა დღე-ღამის განმავლობაში;
მოსწავლე შეუძლია  პირადი ჰიგიენისა და  უსაფრთხო  ქცევის ელემენტარული წესებ დავა.

I.7; შეძლებისდაგვარად,
იცავს პირად ჰიგიენას.
იცის უსაფრთხოების წესები.
I.7; ვერ იმახსოვრებს საკუთარი საცხოვრებელი ადგილისა და სკოლის მისამართს, პერიოდულად მეტისმეტად ცელქობს და არღვევს უსაფრთხოების წესებს.
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი  გარემოსადმი დამოკიდებულები გამოხატვა.

 I.8; შეუძლია  ორიენტირება ლოკალურ გარემოში;
ცდილობს მოაწესრიგოს გარემო თავის ირგვლივ;
მითითების შემდეგ ალაგებს თავის ნივთებს, მერხს...

I.8; დაუდევრად ეპყრობა, არ უფრთხილდება და არ უვლის პირად, თანაკლასელების ნივთებსა და სასკოლო ინვენტარს;

მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე

საჭიროებს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით სწავლას საგნის ორი  მიმართულებით: ცოცხლი სამყარო, ადამიანი და გარემო.

მასწავლებლის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––––







































ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-31.10
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში,  შეუძლია აქტიური ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში;
მოკლევადიანი მიზანი

ებმება ჩემთან საუბარში, პასუხობს ჩემ მიერ დასმულ შეკითხვებს;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
 საკომუნიკაციო სიტუაციების შეთავაზება-დიალოგები სხვადასხვა თემაზე;
ადამიანური რესურსი

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში,  შეუძლია აქტიური ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში;
მოკლევადიანი მიზანი


თანაკლასელებთან საუბრობს თავაზიანად, -მშვიდი ხმით, მკაფიოდ;


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი

1

საკომუნიკაციო სიტუაციების შეთავაზება-დიალოგები თანაკლასელებთან, პირადი მაგალითი.
ადამიანური რესურსი











ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2 .02
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში,  შეუძლია აქტიური ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში და წაკითხულისადმი, მოსმენილისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
მოკლევადიანი მიზანი
1
თანდათან ავითარებს და აქტიურად იყენებს ლექსიკურ მარაგს;


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
3
სიტყვების სკივრი-ახალი ლექსიკური ერთეულების შეთავაზება და  დასწავლა;
სურათები, ნახატები,გამოწერილი მარტივი სიტყვები;

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში,  შეუძლია აქტიური ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში, ნანახისადმი, წაკითხულისადმი, მოსმენილისადმი  საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა;
მოკლევადიანი მიზანი
1

ისმენს მცირე ზომის მარტივ ტექსტებს და გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას წაკითხულისადმი,-მომეწონა, არ მომეწონა;


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
4

დავათვალიეროთ ნახატები, წავიკითხოთ ტექსტი-ილუსტრაციებით დაინტერესების შემდეგ ტექსტების კითხვა, წაკითხულის მარტივი ანალიზი;
კარგად ილუსტრირებული, მცირე მოცულობის საბავშვო წიგნები





ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება: ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში,  შეუძლია აქტიური ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში, ნანახისადმი, წაკითხულისადმი, მოსმენილისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
მოკლევადიანი მიზანი
1

უყურებს მოკლე მულტფილმებს და ცდილობს, გადმოსცეს მათი  შინაარსი;


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
რა ხდებოდა მულტფილმში?-საუბარი ნანახი მულტფილმის გარშემო.

საინტერესო საბავშვო ანიმაციები

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 7.05-8.06
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება: ზეპირმეტყველება
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში,  შეუძლია აქტიური ლექსიკის გამოყენება მეტყველებაში;
მოკლევადიანი მიზანი

ცდილობს, მეტყველების დროს გამოხატოს საკუთარი ემოციები, -(სიხარული, წყენა), გამოხატავს წინადადებების მოდალობებს-თხრობითი, კითხვითი და ძახილის წინადადებების მართებულად წარმოთქმა.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
6
შემეკითხე, გამოხატე შენი გრძნობები!-მასწავლებელი ავარჯიშებს მოსწავლეს თხრობითი, კითხვითი და ძახილის წინადადებების გამოთქმაში.
ადამიანური რესურსი





ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 20.09-30.10
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნესტან კუპრავა
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის წაკითხვა

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს წიგნში მუშაობა;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
7
როგორ უნდა ვისარგებლოთ წიგნით-მითითება პირობით ნიშნებზე წიგნში, სტრუქტურაზე, ტექსტებსა და ილუსტრაციებზე.
სახელმძღვანელო


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 1.11-8.12
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის ამოკითხვა

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს  ტექსტიდან მარტივი სიტყვების ამოკითხვა;


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
ამოიკითხე სიტყვები ფერადი მარცვლების გამოყენებით;
თაბახის ფურცლებზე შედგენილი ფერადი მარცვლები









ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 11.02-2 .02
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს  სიტყვების დამარცვლა;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
რამდენი მარცვალია?-ვარჯიში სიტყვების დამარცვლაში


სიტყვებისა და მარცვლების ბარათები


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 5.02-23.03
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა

მოკლევადიანი მიზანი
1

შეძლოს მცირე ზომის,  მარტივი წინადადებების ამოკითხვა.


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
2

ეცადე, ამოიკითხო!-ვარჯიში  მარტივი სიტყვებისა და წინადადებების  საყრდენების გარეშე ამოკითხვაში;

გამოწერილი სიტყვები








ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 26.03-4 .05
საგანი:ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 შეძლოს მოკლე და მარტივი ტექსტის კითხვა

მოკლევადიანი მიზანი
1
შეძლოს  წაკითხული ტექსტის  გაგება,-სად? რა? ვინ? შეკითხვების დახმარებით.


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1

ვისაუბროთ წაკითხულის შესახებ!-რა მოხდა? სად მოხდა ეს ამბავი? ვინ არიან პერსონაჟები?

წინასწარ მომზადებული საკითხავი

No comments:

Post a Comment