CV-ნესტან კუპრავა
სახელი, გვარი
|
ნესტან კუპრავა
|
|||
დაბადების თარიღი
|
22. 12.1956 წ
|
|||
მოქალაქეობა
|
საქართველოს რესპუბლიკა
|
|||
ოჯახური მდგომარეობა
|
ქმარშვილიანი
|
|||
პირადი ნომერი
|
O1007016705
|
|||
მისამართი
|
თბილისი. სამტრედიის ქუჩა 3ა.
ბინა 73
|
|||
ტელეფონი
|
591 41 34 39
|
|||
ელექტრონული ფოსტა
|
n.kuprava@gmail.com
|
|||
განათლება
|
უმაღლესი
|
|||
ფაკულტეტი
|
დაწყებითი სწავლების პედაგოგიკა და მეთოდიკა
|
|||
სპეციალობა
|
დაწყებითი კლასების მასწავლებელი
|
|||
სამუშაო ადგილი
|
თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა
|
|||
მისამართი
|
თბილისი. დიდუბე-ჩუღურეთის რაიონი. მირცხულავას ქუჩა 4
|
|||
თანამდებობა
|
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელი
|
|||
რა საგნებს ასწავლით
|
III კლასი-ქართული
ენა, მათემატიკა ბუნებისმეტყველება;
V კლასი- ქართული ენა და ლიტერატურა
|
|||
სერტიფიკატების ნომრები
|
I-IVკლასები-0002406
V-VI კლ-0007513
ინგლისურ-კომპიუტერის ინტეგრირებული-000303
|
|||
საათობრივი
დატვირთვა 2015-2016 სასწავლო წელს
|
21 სთ.
|
|||
ს ა მ უ შ ა ო გ ა მ
ო ც დ ი ლ ე ბ ა
|
||||
წლები
|
სამუშაო ადგილი
|
თანამდებობა
|
||
2015-2016
2014-2015
|
თბილისის მასწავლებელთა სახლი
|
"გააზრებული კითხვის სტრატეგიები," -ტრენერი
'წიგნიერების პროგრამის
ტრენერი„წიგნიერების კომპეტენციის განვითარება სადამრიგებლოსაათზე“
|
||
2013-2014
|
თბილისის მასწავლებელთა სახლი
|
ქართული ენისა და ლიტერატურის
ტრენერი
|
||
2013-2014
|
თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა
|
მენტორი მასწავლებელი
|
||
2010-2014
|
თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა
|
დაწყებითი კლასების მასწავლებელი
|
||
2008-2009
|
თბილისის
22-ე საჯარო სკოლა
|
პრეზიდენტის სტიპენდიანტი
|
||
2010 წ.
|
შპს ლიბო მნტ-წიგნიერების
განვითარება
დაწყებით კლასებში
|
ტრენერი
|
||
1995-2010
|
თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა
|
დირექტორის მოადგილე სასწავლო-აღმზრდელობით
დარგში
|
||
1980-1995
|
თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა
|
დაწყებითი კლასების მასწავლებელი
|
||
1978-1985
|
მარტვილის #I საშუალო სკოლა
|
დაწყებითი კლასების მასწავლებელი
დირექტორის მოადგილე სასწ.-აღმზრდ.
დარგში
|
||
პროფესიული განვითარება
|
||||
წლები
|
ტრენინგის დასახელება
|
სად ჩატარდა
|
||
2013-2014 წელი
|
Gpried-ის
დაწყებითი განათლების პროექტი-
კითხვისა და მათემატიკის სწავლება დაწყებით
კლასებში-ყველა ჩატარებული მოდული
|
USAID-ის მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროექტი
|
||
2014 წ.
|
როგორ ვიმუშავოთ პედაგოგიურ
კვლევებზე და სასწავლო პროექტებზე
|
მასწავლებლის სახლი
|
||
2011-2012
წ.
|
სასერტიფიკაციო გამოცდებისთვის
მოსამზადებელი ტრენინგები ქართულ ენაში,
ინგლისურ ენაში , ისტ. ტექნოლოგიებში, ინგლისურ
ენაში;
|
მასწავლებლის სახლი
|
||
2011წ
|
მერიის პროექტის ფარგლებში-ინგლისური
ენა, კომპიუტერი- ყველა დონის კურსები
|
ქალაქ თბილისის მერია
|
||
2008წ
|
კრიზისული ფსიქოლოგიის პრაქტიკაში გამოყენება
|
გაეროს ბავშვთა ფონდი
|
||
2007-2012წ
|
სხვადასხვა ტრენინგი კრიტიკული
აზროვნების სწავლებაზე და განათლების რეფორმის დანერგვაზე
|
განათლების სამინისტრო
|
||
ნესტან კუპრავა-თბილისის დიმიტრი უზნაძის სახელობის 22-ე საჯარო სკოლის
მასწავლებელი
სამოქმედო გეგმა
(2015-2016 სასწავლო წელი)
სამოქმედო გეგმა
(2015-2016 სასწავლო წელი)
#
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის განხორციელების
ინდიკატორი
|
1
|
მშობელთა აქტიური
ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში, მოსწავლის , მშობლის და მასწავლებლის ურთიერთკავშირი;
მშობელთა ჩართულობის
პროგრამაში აქტიური მონაწილეობა;კომუნიკაციის გაუმჯობესება მოსწავლეებისთვის მეტი
სარგებლის მოსატანად.
კომუნიკაციის
ფორმისა და მშობელთა ინტერესის სფეროების განსაზღვრა;
|
კითხვარების
შევსება კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესების სფეროების დასადგენად;
|
15-31
იანვარი
2016
წელი
|
მშობელთა მიერ
შევსებული კითხვარები ს ანალიზი;
|
დისკუსიიის
მოწყობა თემაზე: „ რას ნიშნავს მშობელთა წარმატებული ჩართულობა“
|
თებერვალი
2016 წელი
|
ვიდეოჩანაწერი,
მშობელთა გამოხმაურებები
|
||
გაკვეთილს ატარებენ
მოხალისე მშობლები-ექიმი, ხელოვანი, კულინარი
|
მარტი
2016 წელი
|
ვიდეოცანაწერი,
მშობელთა გამოხმაურებები
|
||
მშობელთა დღე-
ღია კარის დღე მშობელთათვის
|
მარტი
2016 წელი
|
გაკვეთილების
გეგმები,
რეფლექსია
მსობელთა გამოხმაურებები
|
||
მშობელთა ჩართულობა
სასკოლო ღონისძიებებში,-საზეიმო შეხვედრა დედის დღესთან დაკავშირებით;
|
3 მარტი
2016 წელი
|
ვიდეოჩანაწერის
ანალიზი
|
||
2
|
მოსწავლეებში ტოლერანტობის, თანასწორუფლებიანობის გრძნობის წახალისება, ერთიანობისა დასოლიდარობის
გრძნობის ჩამოყალიბება, საკლასო
ოთახში
თანამშრომლობითი
გარემოს შექმნა,
ბავშვის უფლებათა
კონვენციის გაცნობა;
|
დისკუსიებითემებზე:
„მინდა ვიცხოვრო დედამიწაზე და ვიყო თავისუფალი“
„დედამიწის მოსახლეობა”
(სადამრიგებლო
საათის ფარგლებში);
|
აპრილი
2016 წელი
|
თვითშეფასების
რუბრიკები
|
სასწავლო პროექტი
სახელწოდებით: „შევისწავლოთ ჩვენი უფლებები და მოვალეობები“
|
აპრილი
2016 წელი
|
პროექტი, რეფლექსია,
შეფასების რუბრიკები
|
||
3
|
სხვადასხვა საგანმანათლებლო საიტის გაცნობა და
საჭირო რესურსების მოპოვება, მასწავლებელთა
სახლისა და მეცნიერებისა და განათლების სამინისტროს ვებგვერდის სისტემატური გაცნობა. ამ უწყებათა ელექტრონული ბიბლიოთეკების სისტემატური გამოყენება, ელაქტრონული
და სხვა სახის სასწავლო რესურსების
შექმნა, მოსწავლეების ჩართვა სასწავლო რესურსების შექმნაში,ბლოგზე პროფესიული
პორტფოლიოს განთავსება;
|
გავეცნობი ელექტრონულ
რესურსს პროფესიულ თემაზე;
|
იანვარი-ივნისი
2016 წელი
|
რეფლექსია
|
ელექტრონული
პრეზენტაციების შექმნა საბუნებისმეტყველო, სახელოვნებო, ლიტერატურულ და სხვა თემებზე.
|
იანვარ-ივნისი
2016 წელი
|
შექმნილი სასწავლო
რესურსი
|
||
შეფასების რუბრიკებისა და ტესტების შექმნა;
|
იანვარ-ივნისი
2016 წელი
|
შექმნილი რუბრიკები
და ტესტები
|
||
ბლოგის შექმნა
და მასზე საკუთარი პორტფოლიოს განთავსება;
|
თებერვალი
2016 წელი
|
ბლოგზე განთავსებული
პროფესიული პორტფოლიო;
|
||
4
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილების დაგეგმვა, შერჩეული აქტივობების
შესაბამისობაში მოყვანა საგაკვეთილი ფაზებთან, საჭიროების დროს გეგმის მოდიფიცირება, კლასგარეშე აქტივობების
დაგეგმვა მოსწავლეების ინტერესებისა და შესაძლებლობების
გათვალისწინებით;
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილი მეოთხე კლასში ქართულ ენასა და
ბუნებისმეტყველებაში;
|
25 მარტი
2016 წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
გაკვეთილის
ანგარიში
და შეფასების
რუბრიკები;
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილი მეოთხე კლასში ბუნებისმეტყველებასა
დახელოვნებაში
|
6 აპრილი
2016 წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
გაკვეთილის
ანგარიში
და შეფასების
რუბრიკები;
|
||
8 აპრილი
2016 წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
გაკვეთილის
ანგარიში
და შეფასების
რუბრიკები;
|
|||
კლასგარეშე
ღონისძიება:
„საბავშვო წიგნების
კვირეული და შეხვედრა საბავშვო მწერალთან, რომელსაც მოვიწვევთ „ბაკურ სულაკაურის
გამომცემლობასთან“ შეთანხმებით;
|
10 მაისი
|
ვიდეოჩანაწერის
ანალიზი,
მოსწავლეთა
გამოხმაურებები
|
||
5
|
პროფესიული
განვითარების მიზნით ტრენინგების გავლა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრში
|
სწავლების ეფექტური
მეთოდები და სტრატეგიები
|
მარტი
2016 წელი
|
ტრენინგის ანგარიში,
პოსტ-ტესტი
|
ისტის გამოყენება
სწავლებაში-პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება
|
მარტი-2016
წელი
|
ტრენინგის ანგარიში,
უკუკავშირი
|
||
განმავითარებელი
შეფასების ეფექტური სტრატეგიები
|
ივნისი
2016 წელი
|
ტრენინგის ანგარიში,
უკუკავშირი
|
||
6
|
მონაწილეობა
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაში,
სტატიების გამოქვეყნება მეთოდოლოგიურ საკითხებზე;
|
მოხსენების
მომზადება და წარდგენა,- ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლებაზე;
|
მეორე სემესტრში
2016 წელი
|
თვითშეფასება,
კოლეგების გამოხმაურებები
|
სასწავლო -მეთოდური
ხასიათის სტატიის გამოქვეყნება პროფესიულ გამოცემებში(ელექტრონულში ან ბეჭდვითში);
|
მეორე სემესტრში
2016 წელი
|
გამოქვეყნებული
ნამუშევარი
|
||
7
|
საკუთარი პედაგოგიური
პრაქტიკის კვლევა
|
რამდენად გაუმჯობესდა
მოსწავლეთა წარმატების ხარისხი სწავლებაში ეფექტური მეთოდების გამოყენების შედეგად.
|
მეორე სემესტრში
2016 წელი
|
თვითშეფასება,ფოკუსირებულიდაკვირვება,
პედაგოგიურიკვლევისფარგლებშიგანხორციელებულიჩანაწერები.
|
8
|
საკუთარ საგაკვეთილო
პროცესზე ფოკუსირებული დაკვირვება, შიდა
და გარე დაკვირვება;
|
საკუთარი სამოდელო
გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის გაკეთება, მისი ნახვა, ანალიზი
|
მარტი
2016 წელი
|
ვიდეოჩანაწერის ანალიზი
|
შიდა დაკვირვება-(შეფასების
ჯგუფის მიერ);
|
28, 29 აპრილი
2016 წელი
|
საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;
|
||
გარე დაკვირვება-შეთანხმების
მიხედვით
|
მაისი
2016 წელი
(შეფასების
ჯგუფთან
შეთანხმებით)
|
საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;
|
სსიპ ქალაქ თბილისის # 22 საჯარო
სკოლის
მასწავლებლის
ნესტან კუპრავას 2016 წლის II სემესტრში
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
#
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის
განხორციელების ინდიკატორი
|
1
|
მშობელთა
აქტიური ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში, მოსწავლის , მშობლის და მასწავლებლის ურთიერთკავშირი;
მშობელთა
ჩართულობის პროგრამაში აქტიური მონაწილეობა;კომუნიკაციის გაუმჯობესება მოსწავლეებისთვის
მეტი სარგებლის მოსატანად.
კომუნიკაციის
ფორმისა და მშობელთა ინტერესის სფეროების განსაზღვრა;
|
კითხვარების
შევსება კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესების სფეროების დასადგენად;
|
15-31 იანვარი
2016 წელი
|
მშობელთა
მიერ შევსებული კითხვარები ს ანალიზი;
|
დისკუსიიის
მოწყობა თემაზე: „ რას ნიშნავს მშობელთა წარმატებული ჩართულობა“
|
თებერვალი
2016
წელი
|
ვიდეოჩანაწერი,
მშობელთა გამოხმაურებები
|
||
გაკვეთილს
ატარებენ მოხალისე მშობლები-ექიმი, ხელოვანი, კულინარი
|
მარტი
2016
წელი
|
ვიდეოცანაწერი,
მშობელთა გამოხმაურებები
|
||
მშობელთა
დღე- ღია კარის დღე მშობელთათვის
|
მარტი
2016
წელი
|
გაკვეთილების
გეგმები,
რეფლექსია
მსობელთა
გამოხმაურებები
|
||
მშობელთა
ჩართულობა სასკოლო
ღონისძიებებში,-საზეიმო შეხვედრა დედის დღესთან დაკავშირებით;
|
3
მარტი
2016
წელი
|
ვიდეოჩანაწერის
ანალიზი
|
||
2
|
მოსწავლეებში ტოლერანტობის, თანასწორუფლებიანობის გრძნობის წახალისება, ერთიანობისა დასოლიდარობის
გრძნობის ჩამოყალიბება, საკლასო
ოთახში
თანამშრომლობითი
გარემოს შექმნა,
ბავშვის
უფლებათა კონვენციის გაცნობა;
|
დისკუსიებითემებზე:
„მინდა ვიცხოვრო დედამიწაზე და ვიყო თავისუფალი“
„დედამიწის მოსახლეობა”
(სადამრიგებლო
საათის ფარგლებში);
|
აპრილი
2016
წელი
|
თვითშეფასების
რუბრიკები
|
სასწავლო
პროექტი სახელწოდებით: „შევისწავლოთ ჩვენი უფლებები და მოვალეობები“
|
აპრილი
2016
წელი
|
პროექტი,
რეფლექსია,
შეფასების
რუბრიკები
|
||
3
|
სხვადასხვა საგანმანათლებლო საიტის გაცნობა და
საჭირო რესურსების მოპოვება, მასწავლებელთა
სახლისა და მეცნიერებისა და განათლების სამინისტროს ვებგვერდის სისტემატური გაცნობა. ამ უწყებათა ელექტრონული ბიბლიოთეკების სისტემატური გამოყენება, ელაქტრონული
და სხვა სახის სასწავლო რესურსების
შექმნა, მოსწავლეების ჩართვა სასწავლო რესურსების შექმნაში,ბლოგზე პროფესიული
პორტფოლიოს განთავსება;
|
გავეცნობი
ელექტრონულ რესურსს პროფესიულ თემაზე;
|
იანვარი-ივნისი
2016
წელი
|
რეფლექსია
|
ელექტრონული
პრეზენტაციების შექმნა საბუნებისმეტყველო, სახელოვნებო, ლიტერატურულ და სხვა თემებზე.
|
იანვარ-ივნისი
2016
წელი
|
შექმნილი
სასწავლო რესურსი
|
||
შეფასების რუბრიკებისა და ტესტების შექმნა;
|
იანვარ-ივნისი
2016
წელი
|
შექმნილი
რუბრიკები და ტესტები
|
||
ბლოგის
შექმნა და მასზე საკუთარი პორტფოლიოს განთავსება;
|
თებერვალი
2016
წელი
|
ბლოგზე
განთავსებული პროფესიული პორტფოლიო;
|
||
4
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილების დაგეგმვა, შერჩეული აქტივობების
შესაბამისობაში მოყვანა საგაკვეთილი ფაზებთან, საჭიროების დროს გეგმის მოდიფიცირება, კლასგარეშე აქტივობების
დაგეგმვა მოსწავლეების ინტერესებისა და შესაძლებლობების
გათვალისწინებით;
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილი მეოთხე კლასში ქართულ ენასა და
ბუნებისმეტყველებაში;
|
25
მარტი
2016
წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
გაკვეთილის
ანგარიში
და
შეფასების რუბრიკები;
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილი მეოთხე კლასში ბუნებისმეტყველებასა
დახელოვნებაში
|
6
აპრილი
2016
წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
გაკვეთილის
ანგარიში
და
შეფასების რუბრიკები;
|
||
|
8
აპრილი
2016
წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
გაკვეთილის
ანგარიში
და
შეფასების რუბრიკები;
|
||
კლასგარეშე
ღონისძიება:
„საბავშვო
წიგნების კვირეული და შეხვედრა საბავშვო მწერალთან, რომელსაც მოვიწვევთ „ბაკურ სულაკაურის
გამომცემლობასთან“ შეთანხმებით;
|
10
მაისი
|
ვიდეოჩანაწერის
ანალიზი,
მოსწავლეთა
გამოხმაურებები
|
||
5
|
პროფესიული
განვითარების მიზნით ტრენინგების გავლა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრში
|
სწავლების
ეფექტური მეთოდები და სტრატეგიები
|
მარტი
2016
წელი
|
ტრენინგის
ანგარიში, პოსტ-ტესტი
|
ისტის
გამოყენება სწავლებაში-პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება
|
მარტი-2016
წელი
|
ტრენინგის
ანგარიში,
უკუკავშირი
|
||
განმავითარებელი
შეფასების ეფექტური სტრატეგიები
|
ივნისი
2016
წელი
|
ტრენინგის
ანგარიში,
უკუკავშირი
|
||
6
|
მონაწილეობა
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაში,
სტატიების გამოქვეყნება მეთოდოლოგიურ საკითხებზე;
|
მოხსენების
მომზადება და წარდგენა,- ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლებაზე;
|
მეორე
სემესტრში
2016
წელი
|
თვითშეფასება,
კოლეგების
გამოხმაურებები
|
სასწავლო
-მეთოდური ხასიათის სტატიის გამოქვეყნება პროფესიულ გამოცემებში(ელექტრონულში ან
ბეჭდვითში);
|
მეორე
სემესტრში
2016
წელი
|
გამოქვეყნებული
ნამუშევარი
|
||
7
|
საკუთარი
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
|
რამდენად
გაუმჯობესდა მოსწავლეთა წარმატების ხარისხი სწავლებაში ეფექტური მეთოდების გამოყენების
შედეგად.
|
მეორე
სემესტრში
2016
წელი
|
თვითშეფასება,ფოკუსირებულიდაკვირვება, პედაგოგიურიკვლევისფარგლებშიგანხორციელებულიჩანაწერები.
|
8
|
საკუთარ
საგაკვეთილო პროცესზე ფოკუსირებული დაკვირვება,
შიდა და გარე დაკვირვება;
|
საკუთარი
სამოდელო გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის გაკეთება, მისი ნახვა, ანალიზი
|
მარტი
2016
წელი
|
ვიდეოჩანაწერის ანალიზი
|
შიდა
დაკვირვება-(შეფასების ჯგუფის მიერ);
|
28,
29 აპრილი
2016
წელი
|
საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;
|
||
გარე
დაკვირვება-შეთანხმების მიხედვით
|
მაისი
2016
წელი
(შეფასების
ჯგუფთან
შეთანხმებით)
|
საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;
|
No comments:
Post a Comment