ჩემი დოკუმენტაცია


CV-ნესტან კუპრავა



სახელი, გვარი


ნესტან კუპრავა

დაბადების   თარიღი

22. 12.1956 წ

მოქალაქეობა

საქართველოს რესპუბლიკა

ოჯახური მდგომარეობა

ქმარშვილიანი

პირადი ნომერი

O1007016705

მისამართი

თბილისი. სამტრედიის ქუჩა  3ა. ბინა 73

ტელეფონი

591 41 34 39

ელექტრონული ფოსტა
n.kuprava@gmail.com
განათლება
უმაღლესი
ფაკულტეტი
დაწყებითი სწავლების პედაგოგიკა და მეთოდიკა

სპეციალობა

დაწყებითი კლასების მასწავლებელი

სამუშაო ადგილი

თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა

მისამართი

თბილისი. დიდუბე-ჩუღურეთის რაიონი. მირცხულავას ქუჩა 4

თანამდებობა

დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელი

რა საგნებს ასწავლით
III კლასი-ქართული ენა, მათემატიკა  ბუნებისმეტყველება;
V  კლასი- ქართული ენა და ლიტერატურა
სერტიფიკატების ნომრები

I-IVკლასები-0002406
V-VI კლ-0007513
ინგლისურ-კომპიუტერის ინტეგრირებული-000303


საათობრივი დატვირთვა 2015-2016 სასწავლო წელს


21 სთ.


უ შ ა ო   გ ა მ ო ც დ ი ლ ე ბ ა

წლები

სამუშაო ადგილი

თანამდებობა

2015-2016 
2014-2015


თბილისის მასწავლებელთა სახლი
"გააზრებული კითხვის სტრატეგიები,"  -ტრენერი              
 'წიგნიერების პროგრამის  ტრენერი„წიგნიერების კომპეტენციის განვითარება სადამრიგებლოსაათზე“

2013-2014



თბილისის მასწავლებელთა სახლი

ქართული ენისა და ლიტერატურის ტრენერი

2013-2014



თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა

მენტორი მასწავლებელი

2010-2014



თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა

დაწყებითი კლასების მასწავლებელი

2008-2009
თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა
პრეზიდენტის სტიპენდიანტი

2010 წ.


შპს ლიბო მნტ-წიგნიერების განვითარება

დაწყებით კლასებში

ტრენერი

1995-2010

თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა

დირექტორის მოადგილე სასწავლო-აღმზრდელობით დარგში

1980-1995



თბილისის 22-ე საჯარო სკოლა

დაწყებითი კლასების მასწავლებელი

1978-1985



მარტვილის #I საშუალო სკოლა

დაწყებითი კლასების მასწავლებელი

დირექტორის მოადგილე სასწ.-აღმზრდ. დარგში



პროფესიული განვითარება

წლები




ტრენინგის დასახელება

სად ჩატარდა

2013-2014 წელი



Gpried-ის დაწყებითი განათლების პროექტი- კითხვისა და მათემატიკის სწავლება დაწყებით  კლასებში-ყველა ჩატარებული მოდული



USAID-ის მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროექტი



2014 წ.




როგორ ვიმუშავოთ პედაგოგიურ კვლევებზე და სასწავლო პროექტებზე

მასწავლებლის სახლი

2011-2012 წ.



სასერტიფიკაციო გამოცდებისთვის მოსამზადებელი   ტრენინგები ქართულ ენაში, ინგლისურ ენაში ,  ისტ. ტექნოლოგიებში, ინგლისურ ენაში;


მასწავლებლის სახლი

2011წ



მერიის პროექტის ფარგლებში-ინგლისური ენა, კომპიუტერი- ყველა დონის კურსები

ქალაქ თბილისის მერია

2008წ

კრიზისული  ფსიქოლოგიის პრაქტიკაში გამოყენება

გაეროს ბავშვთა  ფონდი

2007-2012წ


სხვადასხვა ტრენინგი კრიტიკული აზროვნების სწავლებაზე და განათლების რეფორმის დანერგვაზე

განათლების სამინისტრო


ნესტან კუპრავა-თბილისის დიმიტრი უზნაძის სახელობის 22-ე საჯარო სკოლის მასწავლებელი





სამოქმედო გეგმა
(2015-2016 სასწავლო წელი)





#

საჭიროება

აქტივობა              

პერიოდი
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი







1




მშობელთა აქტიური ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში, მოსწავლის , მშობლის და მასწავლებლის ურთიერთკავშირი;
მშობელთა ჩართულობის პროგრამაში აქტიური მონაწილეობა;კომუნიკაციის გაუმჯობესება მოსწავლეებისთვის მეტი სარგებლის მოსატანად.
კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესის სფეროების განსაზღვრა;
კითხვარების შევსება კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესების სფეროების დასადგენად;
15-31 იანვარი
2016 წელი

მშობელთა მიერ შევსებული კითხვარები ს ანალიზი;
დისკუსიიის მოწყობა თემაზე: „ რას ნიშნავს მშობელთა წარმატებული ჩართულობა“

თებერვალი
2016 წელი
ვიდეოჩანაწერი, მშობელთა გამოხმაურებები
გაკვეთილს ატარებენ მოხალისე მშობლები-ექიმი, ხელოვანი, კულინარი

მარტი
2016 წელი
ვიდეოცანაწერი, მშობელთა გამოხმაურებები

მშობელთა დღე- ღია კარის დღე მშობელთათვის



მარტი
2016 წელი
გაკვეთილების გეგმები,
რეფლექსია
მსობელთა გამოხმაურებები
მშობელთა ჩარულობა სასკოლო ღონისძიებებში,-საზეიმო შეხვედრა დედის დღესთან დაკავშირებით;


3 მარტი
2016 წელი

ვიდეოჩანაწერის ანალიზი

2
 მოსწავლეებშ ტოლერანტობის, თანასწორუფლებიანობის  გრძნობის წახალისება, ერთიანობისა დასოლიდარობის გრძნობის ჩამოყალიბება,  საკლასო
ოთახში

თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა,
ბავშვის უფლებათა კონვენციის გაცნობა;




დისკუსიებითემებზე: „მინდა ვიცხოვრო დედამიწაზე და ვიყო თავისუფალი“
დედამიწის მოსახლეობა”
(სადამრიგებლო საათის ფარგლებში);

 აპრილი
2016 წელი

თვითშეფასების რუბრიკები

სასწავლო პროექტი სახელწოდებით: „შევისწავლოთ ჩვენი უფლებები და მოვალეობები“

აპრილი
2016 წელი

პროექტი, რეფლექსია,
შეფასების რუბრიკები








3



  სხვადასხვა საგანმანათლებლო საიტის გაცნობა და საჭირო რესურსების მოპოვება,  მასწავლებელთა სახლისა  და მეცნიერებისა და განათლების სამინისტროს  ვებგვერდის სისტემატური გაცნობა. ამ უწყებათ ელექტრონული ბიბლიოთეკების სისტემატური გამოყენება,  ელაქტრონული   და სხვა სახის სასწავლო რესურსების შექმნა, მოსწავლეების  ჩართვა  სასწავლო რესურსების შექმნაში,ბლოგზე პროფესიული პორტფოლიოს განთავსება;


გავეცნობი ელექტრონულ რესურსს პროფესიულ თემაზე;
იანვარი-ივნისი
2016 წელი

რეფლექსია
ელექტრონული პრეზენტაციების შექმნა საბუნებისმეტყველო, სახელოვნებო, ლიტერატურულ და სხვა თემებზე.

იანვარ-ივნისი
2016 წელი

შექმნილი სასწავლო რესურსი
 შეფასების რუბრიკებისა და ტესტების შექმნა;

იანვარ-ივნისი
2016 წელი
შექმნილი რუბრიკები და ტესტები
ბლოგის შექმნა და მასზე საკუთარი პორტფოლიოს განთავსება;
თებერვალი
2016 წელი
ბლოგზე განთავსებული პროფესიული პორტფოლიო;







4

ინტეგრირებული გაკვეთილების დაგეგმვა, შერჩეული  აქტივობების შესაბამისობაში მოყვანა საგაკვეთილი ფაზებთან, საჭიროების დროს  გეგმის მოდიფიცირება, კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა  მოსწავლეების ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით;

ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეოთხე კლასში ქართულ ენასა და ბუნებისმეტყველებაში;

25 მარტი
2016 წელი
საგაკვეთილო გეგმა,
გაკვეთილის ანგარიში
და შეფასების რუბრიკები;
ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეოთხე კლასში ბუნებისმეტყველებასა
დახელოვნებაში

6 აპრილი
2016 წელი
საგაკვეთილო გეგმა,
გაკვეთილის ანგარიში
და შეფასების რუბრიკები;

ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეექვსე  კლასში ქართულ ენასა და მუსიკაში;




8 აპრილი
2016 წელი
საგაკვეთილო გეგმა,
გაკვეთილის ანგარიში
და შეფასების რუბრიკები;
კლასგარეშე ღონისძიება:
„საბავშვო წიგნების კვირეული და შეხვედრა საბავშვო მწერალთან, რომელსაც მოვიწვევთ „ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობასთან“ შეთანხმებით;


10 მაისი

ვიდეოჩანაწერის ანალიზი,
მოსწავლეთა გამოხმაურებები



5

პროფესიული განვითარების მიზნით ტრენინგების გავლა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრში










სწავლების ეფექტური მეთოდები და სტრატეგიები

მარტი
2016 წელი

ტრენინგის ანგარიში, პოსტ-ტესტი
ისტის გამოყენება სწავლებაში-პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება

მარტი-2016 წელი

ტრენინგის ანგარიში,
უკუკავშირი

განმავითარებელი შეფასების ეფექტური სტრატეგიები


ივნისი
2016 წელი
ტრენინგის ანგარიში,
უკუკავშირი



6
მონაწილეობა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაში, სტატიების გამოქვეყნება მეთოდოლოგიურ საკითხებზე;
მოხსენების მომზადება და წარდგენა,- ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლებაზე;


მეორე სემესტრში
2016 წელი

თვითშეფასება,
კოლეგების გამოხმაურებები
სასწავლო -მეთოდური ხასიათის სტატიის გამოქვეყნება პროფესიულ გამოცემებში(ელექტრონულში ან ბეჭდვითში);
მეორე სემესტრში
2016 წელი
გამოქვეყნებული
ნამუშევარი

7









საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა








რამდენად გაუმჯობესდა მოსწავლეთა წარმატების ხარისხი სწავლებაში ეფექტური მეთოდების გამოყენების შედეგად.





მეორე სემესტრში
2016 წელი






თვითშეფასება,ფოკუსირებულიდაკვირვება, პედაგოგიურიკვლევისფარგლებშიგანხორციელებულიჩანაწერები.






8




საკუთარ საგაკვეთილო პროცესზე  ფოკუსირებული დაკვირვება, შიდა და გარე დაკვირვება;
















საკუთარი სამოდელო გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის გაკეთება, მისი ნახვა, ანალიზი




მარტი
2016 წელი



ვიდეოჩანაწერის ანალიზი

შიდა დაკვირვება-(შეფასების ჯგუფის მიერ);

28, 29 აპრილი
2016 წელი

საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;

გარე დაკვირვება-შეთანხმების მიხედვით

 მაისი
2016 წელი
(შეფასების ჯგუფთან
შეთანხმებით)

საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;





სსიპ ქალაქ  თბილისის  # 22  საჯარო სკოლის
მასწავლებლის  ნესტან კუპრავას 2016 წლის II   სემესტრში
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა

#

საჭიროება

აქტივობა              

პერიოდი
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი







1




მშობელთა აქტიური ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში, მოსწავლის , მშობლის და მასწავლებლის ურთიერთკავშირი;
მშობელთა ჩართულობის პროგრამაში აქტიური მონაწილეობა;კომუნიკაციის გაუმჯობესება მოსწავლეებისთვის მეტი სარგებლის მოსატანად.
კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესის სფეროების განსაზღვრა;
კითხვარების შევსება კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესების სფეროების დასადგენად;
15-31 იანვარი
2016 წელი

მშობელთა მიერ შევსებული კითხვარები ს ანალიზი;
დისკუსიიის მოწყობა თემაზე: „ რას ნიშნავს მშობელთა წარმატებული ჩართულობა“

თებერვალი
2016 წელი
ვიდეოჩანაწერი, მშობელთა გამოხმაურებები
გაკვეთილს ატარებენ მოხალისე მშობლები-ექიმი, ხელოვანი, კულინარი

მარტი
2016 წელი
ვიდეოცანაწერი, მშობელთა გამოხმაურებები

მშობელთა დღე- ღია კარის დღე მშობელთათვის



მარტი
2016 წელი
გაკვეთილების გეგმები,
რეფლექსია
მსობელთა გამოხმაურებები
მშობელთა ჩარულობა სასკოლო ღონისძიებებში,-საზეიმო შეხვედრა დედის დღესთან დაკავშირებით;


3 მარტი
2016 წელი

ვიდეოჩანაწერის ანალიზი

2
 მოსწავლეებშ ტოლერანტობის, თანასწორუფლებიანობის  გრძნობის წახალისება, ერთიანობისა დასოლიდარობის გრძნობის ჩამოყალიბება,  საკლასო
ოთახში

თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა,
ბავშვის უფლებათა კონვენციის გაცნობა;




დისკუსიებითემებზე: „მინდა ვიცხოვრო დედამიწაზე და ვიყო თავისუფალი“
დედამიწის მოსახლეობა”
(სადამრიგებლო საათის ფარგლებში);

 აპრილი
2016 წელი

თვითშეფასების რუბრიკები

სასწავლო პროექტი სახელწოდებით: „შევისწავლოთ ჩვენი უფლებები და მოვალეობები“

აპრილი
2016 წელი

პროექტი, რეფლექსია,
შეფასების რუბრიკები








3



  სხვადასხვა საგანმანათლებლო საიტის გაცნობა და საჭირო რესურსების მოპოვება,  მასწავლებელთა სახლისა  და მეცნიერებისა და განათლების სამინისტროს  ვებგვერდის სისტემატური გაცნობა. ამ უწყებათ ელექტრონული ბიბლიოთეკების სისტემატური გამოყენება,  ელაქტრონული   და სხვა სახის სასწავლო რესურსების შექმნა, მოსწავლეების  ჩართვა  სასწავლო რესურსების შექმნაში,ბლოგზე პროფესიული პორტფოლიოს განთავსება;


გავეცნობი ელექტრონულ რესურსს პროფესიულ თემაზე;
იანვარი-ივნისი
2016 წელი

რეფლექსია
ელექტრონული პრეზენტაციების შექმნა საბუნებისმეტყველო, სახელოვნებო, ლიტერატურულ და სხვა თემებზე.

იანვარ-ივნისი
2016 წელი

შექმნილი სასწავლო რესურსი
 შეფასების რუბრიკებისა და ტესტების შექმნა;

იანვარ-ივნისი
2016 წელი
შექმნილი რუბრიკები და ტესტები
ბლოგის შექმნა და მასზე საკუთარი პორტფოლიოს განთავსება;
თებერვალი
2016 წელი
ბლოგზე განთავსებული პროფესიული პორტფოლიო;







4

ინტეგრირებული გაკვეთილების დაგეგმვა, შერჩეული  აქტივობების შესაბამისობაში მოყვანა საგაკვეთილი ფაზებთან, საჭიროების დროს  გეგმის მოდიფიცირება, კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა  მოსწავლეების ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით;

ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეოთხე კლასში ქართულ ენასა და ბუნებისმეტყველებაში;

25 მარტი
2016 წელი
საგაკვეთილო გეგმა,
გაკვეთილის ანგარიში
და შეფასების რუბრიკები;
ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეოთხე კლასში ბუნებისმეტყველებასა
დახელოვნებაში

6 აპრილი
2016 წელი
საგაკვეთილო გეგმა,
გაკვეთილის ანგარიში
და შეფასების რუბრიკები;

ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეექვსე  კლასში ქართულ ენასა და მუსიკაში;




8 აპრილი
2016 წელი
საგაკვეთილო გეგმა,
გაკვეთილის ანგარიში
და შეფასების რუბრიკები;
კლასგარეშე ღონისძიება:
„საბავშვო წიგნების კვირეული და შეხვედრა საბავშვო მწერალთან, რომელსაც მოვიწვევთ „ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობასთან“ შეთანხმებით;


10 მაისი

ვიდეოჩანაწერის ანალიზი,
მოსწავლეთა გამოხმაურებები



5

პროფესიული განვითარების მიზნით ტრენინგების გავლა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრში










სწავლების ეფექტური მეთოდები და სტრატეგიები

მარტი
2016 წელი

ტრენინგის ანგარიში, პოსტ-ტესტი
ისტის გამოყენება სწავლებაში-პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება

მარტი-2016 წელი

ტრენინგის ანგარიში,
უკუკავშირი

განმავითარებელი შეფასების ეფექტური სტრატეგიები


ივნისი
2016 წელი
ტრენინგის ანგარიში,
უკუკავშირი



6
მონაწილეობა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაში, სტატიების გამოქვეყნება მეთოდოლოგიურ საკითხებზე;
მოხსენების მომზადება და წარდგენა,- ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლებაზე;


მეორე სემესტრში
2016 წელი

თვითშეფასება,
კოლეგების გამოხმაურებები
სასწავლო -მეთოდური ხასიათის სტატიის გამოქვეყნება პროფესიულ გამოცემებში(ელექტრონულში ან ბეჭდვითში);
მეორე სემესტრში
2016 წელი
გამოქვეყნებული
ნამუშევარი

7









საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა








რამდენად გაუმჯობესდა მოსწავლეთა წარმატების ხარისხი სწავლებაში ეფექტური მეთოდების გამოყენების შედეგად.





მეორე სემესტრში
2016 წელი






თვითშეფასება,ფოკუსირებულიდაკვირვება, პედაგოგიურიკვლევისფარგლებშიგანხორციელებულიჩანაწერები.






8




საკუთარ საგაკვეთილო პროცესზე  ფოკუსირებული დაკვირვება, შიდა და გარე დაკვირვება;
















საკუთარი სამოდელო გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის გაკეთება, მისი ნახვა, ანალიზი




მარტი
2016 წელი



ვიდეოჩანაწერის ანალიზი

შიდა დაკვირვება-(შეფასების ჯგუფის მიერ);

28, 29 აპრილი
2016 წელი

საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;

გარე დაკვირვება-შეთანხმების მიხედვით

 მაისი
2016 წელი
(შეფასების ჯგუფთან
შეთანხმებით)

საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;


No comments:

Post a Comment