სამოქმედო გეგმა


სსიპ ქალაქ  თბილისის  # 22  საჯარო სკოლის
მასწავლებლის     ნესტან კუპრავას     2016 წლის II   სემესტრში
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა

#

საჭიროება

აქტივობა              

პერიოდი
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი







1




მშობელთა აქტიური ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში, მოსწავლის , მშობლის და მასწავლებლის ურთიერთკავშირი;
მშობელთა ჩართულობის პროგრამაში აქტიური მონაწილეობა; კომუნიკაციის გაუმჯობესება მოსწავლეებისთვის მეტი სარგებლის მოსატანად.
კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესის სფეროების განსაზღვრა;
კითხვარების შევსება კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესების სფეროების დასადგენად;
15-31 იანვარი
2016 წელი

მშობელთა მიერ შევსებული კითხვარების ანალიზი;
დისკუსიიის მოწყობა თემაზე: „ რას ნიშნავს მშობელთა წარმატებული ჩართულობა“

თებერვალი
2016 წელი
ვიდეოჩანაწერი, მშობელთა გამოხმაურებები
გაკვეთილს ატარებენ მოხალისე მშობლები-ექიმი, ხელოვანი, კულინარი

მარტი
2016 წელი
ვიდეოჩანაწერი, მშობელთა გამოხმაურებები

მშობელთა დღე- ღია კარის დღე მშობელთათვის



მარტი
2016 წელი
გაკვეთილების გეგმები,
რეფლექსია,
მშობელთა გამოხმაურებები
მშობელთა ჩარულობა სასკოლო ღონისძიებებში,-საზეიმო შეხვედრა დედის დღესთან დაკავშირებით;


3 მარტი
2016 წელი

ვიდეოჩანაწერის ანალიზი, რეფლექსია

2
 მოსწავლეებშ ტოლერანტობის, თანასწორუფლებიანობის  გრძნობის წახალისება, ერთიანობისა და სოლიდარობის გრძნობის ჩამოყალიბება, 
ბავშვის უფლებათა კონვენციის გაცნობა, მოსწავლეებთან კეთილგანწყობილი ურთიერთობებისა და პატივისცემაზე დაფუძნებული კომუნიკაციის ფლობა;
ინკლუზიური განათლების პრინციპების ფლობა და სასწავლო პროცესის ფლობა;






დისკუსიები თემებზე: „მინდა ვიცხოვრო დედამიწაზე და ვიყო თავისუფალი“
დედამიწის მოსახლეობა”
(სადამრიგებლო საათის ფარგლებში);

 აპრილი
2016 წელი

თვითშეფასების ცხრილი

სასწავლო პროექტი სახელწოდებით: „შევისწავლოთ ჩვენი უფლებები და მოვალეობები“

აპრილი
2016 წელი

პროექტი, რეფლექსია,
შეფასების რუბრიკა, თვითშეფასების ცხრილი;
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სსსმ მოსწავლისთვის ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმის შედგენა და მისი შესრულების მონიტორინგი

2016 წელი

ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა, სსსმ მოსწავლის შეფასების ცხრილები, რეფლექსია;








3



 

სასწავლო რესურსების მართვა და მათი გამოყენების ფლობა;



ელექტრონული და ბეჭდვითი პროფესიული ლიტერატურის სისტემატურად გაცნობა;

იანვარი-ივნისი
2016 წელი


რეფლექსია

ელექტრონული სასწავლო რესურსის  შექმნა საბუნებისმეტყველო, სახელოვნებო, ლიტერატურულ და სხვა თემებზე.

იანვარ-ივნისი
2016 წელი

შექმნილი სასწავლო რესურსის ანალიზი

შეფასების  რუბრიკებისა და ტესტების შექმნა,-ელექტრონულად;


იანვარ-ივნისი
2016 წელი

შექმნილი რუბრიკებისა  და ტესტების ანალიზი
ბლოგის შექმნა და მასზე საკუთარი პორტფოლიოს განთავსება;
თებერვალი
2016 წელი
ბლოგზე განთავსებული პროფესიული პორტფოლიო, კოლეგების გამოხმაურებები;









4

ინტეგრირებული გაკვეთილების დაგეგმვისა და სხვადასხვა დონის განმავითარებელი სტრატეგიების ფლობა,

ხალისიანი და დინამიური გაკვეთილების ჩატარების ფლობა;

ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეოთხე კლასში ქართულ ენასა და ლიტერატურაში;

25 მარტი
2016 წელი
საგაკვეთილო გეგმა,
რეფლექსია
და შეფასების რუბრიკები;
ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეოთხე კლასში ბუნებისმეტყველებაში;

6 აპრილი
2016 წელი
საგაკვეთილო გეგმა,
რეფლექსია
და შეფასების რუბრიკები;

ინტეგრირებული გაკვეთილი  მეექვსე  კლასში ქართულ ენასა და ლიტერატურაში;




8 აპრილი
2016 წელი

საგაკვეთილო გეგმა,
რეფლექსია
და შეფასების რუბრიკები;
კლასგარეშე ღონისძიება:
„საბავშვო წიგნების კვირეული და შეხვედრა საბავშვო მწერალთან, რომელსაც მოვიწვევთ „ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობასთან“ შეთანხმებით;


10 მაისი

ვიდეოჩანაწერის ანალიზი,
რეფლექსია,
მოსწავლეთა გამოხმაურებები



5

განმავითარებელი შეფასების ეფექტური სტრატეგიების ფლობა, კოპიუტერული ტექნოლოგიების სასწავლო პროცესში ეფექტური გამოყენების ფლობა, ინკლუზიური განათლების პრინციპების ცოდნა და სასწავლო პროცესის ფლობა,-აღნიშნულ თემებზე ტრენინგების გავლა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრში




განმავითარებელი შეფასების სტრატეგიები და მოსწავლეეებში მიღწევების შემოწმების სხვადასხვა სისტემური მეთოდის ფლობა



მარტი
2016 წელი

ტრენინგის ანგარიში, პოსტ-ტესტი

ისტის გამოყენება სწავლებაში-პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება

მაისი -2016 წელი

ტრენინგის ანგარიში


ინკლუზიური განათლების პრინციპები

ივნისი
2016 წელი

ტრენინგის ანგარიში




6
მონაწილეობა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაში, სტატიების გამოქვეყნება მეთოდოლოგიურ საკითხებზე ქართულ ენასა და ლიტერატურაში

მოხსენების მომზადება და წარდგენა  ქართული ენისა და ლიტერატურის სექციაზე;



2016 წელი

თვითშეფასება,
კოლეგების გამოხმაურებები
სასწავლო -მეთოდური ხასიათის სტატიის გამოქვეყნება პროფესიულ გამოცემებში(ელექტრონულში ან ბეჭდვითში);

2016 წელი
გამოქვეყნებული
ნამუშევარი

7









საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა








მოსწავლეებში ეფექტური უკუკავშირის სტრატეგიების ფლობა






2016 წელი






თვითშეფასება, ფოკუსირებული დაკვირვება, პედაგოგიური კვლევის ფარგლებში განხორციელებული ჩანაწერები.






8



საკუთარ საგაკვეთილო პროცესზე  ფოკუსირებული დაკვირვება, შიდა და გარე დაკვირვება;















საკუთარ გაკვეთილზე კოლეგების მიწვევა და მათი გამოხმაურებების ანალიზი, ჩატარებული  გაკვეთილების ვიდეოჩანაწერების გაკეთება, მათი ნახვა, ანალიზი


მარტი-აპრილი
2016 წელი

კოლეგის უკუკავშირი,
ვიდეოჩანაწერის ანალიზი

შიდა დაკვირვება-(შეფასების ჯგუფის მიერ);

მაისი
2016 წელი

საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;










No comments:

Post a Comment