სსიპ ქალაქ თბილისის # 22 საჯარო
სკოლის
მასწავლებლის ნესტან
კუპრავას 2016
წლის II სემესტრში
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური
სამოქმედო გეგმა
#
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის განხორციელების
ინდიკატორი
|
1
|
მშობელთა აქტიური
ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში, მოსწავლის , მშობლის და მასწავლებლის ურთიერთკავშირი;
მშობელთა ჩართულობის
პროგრამაში აქტიური მონაწილეობა; კომუნიკაციის
გაუმჯობესება მოსწავლეებისთვის მეტი სარგებლის მოსატანად.
კომუნიკაციის
ფორმისა და მშობელთა ინტერესის სფეროების განსაზღვრა;
|
კითხვარების
შევსება კომუნიკაციის ფორმისა და მშობელთა ინტერესების სფეროების დასადგენად;
|
15-31
იანვარი
2016
წელი
|
მშობელთა მიერ
შევსებული კითხვარების ანალიზი;
|
დისკუსიიის
მოწყობა თემაზე: „ რას ნიშნავს მშობელთა წარმატებული ჩართულობა“
|
თებერვალი
2016 წელი
|
ვიდეოჩანაწერი,
მშობელთა გამოხმაურებები
|
||
გაკვეთილს ატარებენ
მოხალისე მშობლები-ექიმი, ხელოვანი, კულინარი
|
მარტი
2016 წელი
|
ვიდეოჩანაწერი,
მშობელთა გამოხმაურებები
|
||
მშობელთა დღე-
ღია კარის დღე მშობელთათვის
|
მარტი
2016 წელი
|
გაკვეთილების
გეგმები,
რეფლექსია,
მშობელთა გამოხმაურებები
|
||
მშობელთა ჩართულობა
სასკოლო ღონისძიებებში,-საზეიმო შეხვედრა დედის დღესთან დაკავშირებით;
|
3 მარტი
2016 წელი
|
ვიდეოჩანაწერის
ანალიზი, რეფლექსია
|
||
2
|
მოსწავლეებში ტოლერანტობის, თანასწორუფლებიანობის გრძნობის წახალისება, ერთიანობისა და სოლიდარობის გრძნობის ჩამოყალიბება,
ბავშვის უფლებათა
კონვენციის გაცნობა, მოსწავლეებთან
კეთილგანწყობილი
ურთიერთობებისა
და პატივისცემაზე დაფუძნებული კომუნიკაციის ფლობა;
ინკლუზიური
განათლების პრინციპების ფლობა და სასწავლო პროცესის ფლობა;
|
დისკუსიები
თემებზე: „მინდა ვიცხოვრო დედამიწაზე და ვიყო თავისუფალი“
„დედამიწის მოსახლეობა”
(სადამრიგებლო
საათის ფარგლებში);
|
აპრილი
2016 წელი
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
სასწავლო პროექტი
სახელწოდებით: „შევისწავლოთ ჩვენი უფლებები და მოვალეობები“
|
აპრილი
2016 წელი
|
პროექტი, რეფლექსია,
შეფასების რუბრიკა,
თვითშეფასების ცხრილი;
|
||
ინკლუზიურ განათლებაში
ჩართული სსსმ მოსწავლისთვის ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმის შედგენა და მისი შესრულების
მონიტორინგი
|
2016 წელი
|
ინდივიდუალური
სამოქმედო გეგმა, სსსმ მოსწავლის შეფასების ცხრილები, რეფლექსია;
|
||
3
|
სასწავლო რესურსების
მართვა და მათი გამოყენების ფლობა;
|
ელექტრონული
და ბეჭდვითი პროფესიული ლიტერატურის სისტემატურად გაცნობა;
|
იანვარი-ივნისი
2016 წელი
|
რეფლექსია
|
ელექტრონული
სასწავლო რესურსის შექმნა საბუნებისმეტყველო,
სახელოვნებო, ლიტერატურულ და სხვა თემებზე.
|
იანვარ-ივნისი
2016 წელი
|
შექმნილი სასწავლო
რესურსის ანალიზი
|
||
შეფასების რუბრიკებისა და ტესტების შექმნა,-ელექტრონულად;
|
იანვარ-ივნისი
2016 წელი
|
შექმნილი რუბრიკებისა
და ტესტების ანალიზი
|
||
ბლოგის შექმნა
და მასზე საკუთარი პორტფოლიოს განთავსება;
|
თებერვალი
2016 წელი
|
ბლოგზე განთავსებული
პროფესიული პორტფოლიო, კოლეგების გამოხმაურებები;
|
||
4
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილების დაგეგმვისა და სხვადასხვა დონის განმავითარებელი სტრატეგიების ფლობა,
ხალისიანი და
დინამიური გაკვეთილების ჩატარების ფლობა;
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილი მეოთხე კლასში ქართულ ენასა და
ლიტერატურაში;
|
25 მარტი
2016 წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
რეფლექსია
და შეფასების
რუბრიკები;
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილი მეოთხე კლასში ბუნებისმეტყველებაში;
|
6 აპრილი
2016 წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
რეფლექსია
და შეფასების
რუბრიკები;
|
||
ინტეგრირებული
გაკვეთილი მეექვსე კლასში ქართულ ენასა და ლიტერატურაში;
|
8 აპრილი
2016 წელი
|
საგაკვეთილო
გეგმა,
რეფლექსია
და შეფასების
რუბრიკები;
|
||
კლასგარეშე
ღონისძიება:
„საბავშვო წიგნების
კვირეული და შეხვედრა საბავშვო მწერალთან, რომელსაც მოვიწვევთ „ბაკურ სულაკაურის
გამომცემლობასთან“ შეთანხმებით;
|
10 მაისი
|
ვიდეოჩანაწერის
ანალიზი,
რეფლექსია,
მოსწავლეთა
გამოხმაურებები
|
||
5
|
განმავითარებელი
შეფასების ეფექტური სტრატეგიების ფლობა, კოპიუტერული ტექნოლოგიების სასწავლო პროცესში
ეფექტური გამოყენების ფლობა, ინკლუზიური განათლების პრინციპების ცოდნა და სასწავლო
პროცესის ფლობა,-აღნიშნულ თემებზე ტრენინგების გავლა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების
ცენტრში
|
განმავითარებელი
შეფასების სტრატეგიები და მოსწავლეეებში მიღწევების შემოწმების სხვადასხვა სისტემური
მეთოდის ფლობა
|
მარტი
2016 წელი
|
ტრენინგის ანგარიში,
პოსტ-ტესტი
|
ისტის გამოყენება
სწავლებაში-პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება
|
მაისი -2016
წელი
|
ტრენინგის ანგარიში
|
||
ინკლუზიური
განათლების პრინციპები
|
ივნისი
2016 წელი
|
ტრენინგის ანგარიში
|
||
6
|
მონაწილეობა
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაში,
სტატიების გამოქვეყნება მეთოდოლოგიურ საკითხებზე ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
|
მოხსენების
მომზადება და წარდგენა ქართული ენისა და
ლიტერატურის სექციაზე;
|
2016 წელი
|
თვითშეფასება,
კოლეგების გამოხმაურებები
|
სასწავლო -მეთოდური
ხასიათის სტატიის გამოქვეყნება პროფესიულ გამოცემებში(ელექტრონულში ან ბეჭდვითში);
|
2016 წელი
|
გამოქვეყნებული
ნამუშევარი
|
||
7
|
საკუთარი პედაგოგიური
პრაქტიკის კვლევა
|
მოსწავლეებში
ეფექტური უკუკავშირის სტრატეგიების ფლობა
|
2016 წელი
|
თვითშეფასება, ფოკუსირებული დაკვირვება,
პედაგოგიური კვლევის
ფარგლებში განხორციელებული
ჩანაწერები.
|
8
|
საკუთარ საგაკვეთილო
პროცესზე ფოკუსირებული დაკვირვება, შიდა
და გარე დაკვირვება;
|
საკუთარ გაკვეთილზე
კოლეგების მიწვევა და მათი გამოხმაურებების ანალიზი, ჩატარებული გაკვეთილების ვიდეოჩანაწერების გაკეთება, მათი
ნახვა, ანალიზი
|
მარტი-აპრილი
2016 წელი
|
კოლეგის უკუკავშირი,
ვიდეოჩანაწერის ანალიზი
|
შიდა დაკვირვება-(შეფასების
ჯგუფის მიერ);
|
მაისი
2016 წელი
|
საგაკვეთილი გეგმები,
რეფლექსია,
შეფასების სქემები;
|
||
|
|
|
No comments:
Post a Comment